Je to o maržích, ne o příjmech: Hotel Online Distribution Summit

Jak ukazují různé výzkumy, hotely se zaměřují zejména na otázku příjmů, zatímco skutečným problémem je dnes marže.

Díky schopnosti on-line cestovních agentur (OTA) není dnes těžké dosáhnout vysoké obsazenosti, ale musíte být připraveni za to zaplatit. Dosažení vysoké obsazenosti za dobrou marži je jiná věc. On-line cestovní agentury (OTA) umějí velice dobře nakládat s hotelovými pokoji, i když si účtují vysoké provize. Hotely potřebují OTA pro publicitu a další prodej, ale je potřeba najít zde určitou rovnováhu mezi přímým prodejem a prodejem přes OTA.

SOUTĚŽ pro čtenáře COT business

Vyhrajte dvoudenní Conference Pass v hodnotě 7 990 Kč.

Zodpovězte krátkou otázku a v říjnu se může jeden z vás těšit na nejnovější trendy v hotelovém e-commerce a distribuci. Přihlásit do soutěže se můžete na www.prague.dotcomhotel.eu/soutez, a to nejpozději do 19. 9. 2014.

 
Skutečně stojí zato vkládat tolik úsilí do přímého obchodu? Jsou brány v úvahu všechny náklady spojené na jednu přímou rezervaci? Naše odpověď zní: ANO. Ale je potřeba vynakládat toto úsilí chytře.

Jedním ze základních elementů navýšení ziskovosti hotelu je efektivní internetová distribuce, kdy hlavním cílem hotelů by mělo být přesunutí on-line rezervací z třetích stran na vlastní webové stránky hotelu. Správná strategie přímého prodeje je pro tuto změnu byznysu klíčová. Je opravdu velmi důležité, aby distribuce pokojů byla pečlivě plánována a „naceněna“ tak, že zisk bude optimalizován při prodeji každého pokoje. Zajistit, aby váš hotel správně řídil distribuci kapacity a cen na OTA, ale také maximalizoval přímý prodej na webových stránkách hotelu, je dnes nejdůležitější.

Se vzestupem Metasearch vyhledávání mají nyní hotely větší příležitost zacílit na svou značku a přímé rezervace pomocí Trip­Advisor, TripConnect, Trivago a Google Hotel Finder. Problematikou navyšování přímého prodeje, a tím i zisku hotelů, se zabývají různé firmy a jednou z nich je právě Bookassist, která pořádá spolu se společností dotcomhotel dne 21. a 22. října 2014 v Hotelu Ambassador dvoudenní konferenci:
„HOTEL ONLINE DISTRIBUTION SUMMIT – PRAGUE 2014″. Na této konferenci se hoteliéři dozvědí, jak řídit distribuci a správně pracovat s on-line prodejem přes vlastní webovou stránku, pomocí metasearch vyhledávačů nebo prostřednictvím on-line portálů. Tato dvoudenní konference je pořádána společností dotcomhotel, organizátorem hospitality e-commerce & revenue management konferencí ve střední a východní Evropě a společností Bookassist, která je lídrem v oboru on-line marketingu v České republice, a byla oceněna jako World’s Leading Booking Engine Technology Provider 2012, 2013 a vítěz EyeforTravel Mobile Innovation 2013 v oblasti on-line cestovaní.

foto
Ing. Jaromír PažoutDirector of Operations, Bookassist Czech Republic
www.bookassist.cz
 
foto
 

Nejnovější články z rubriky MICE

Foto: Shutterstock.com

Celyoturismu.cz končí, cestovní ruch se přesouvá na Komoraplus.cz

Vážení čtenáři, Váš oblíbený portál Celyoturismu.cz bude v horizontu 3 měsíců uzavřen. To podstatné z cestovního ruchu – vývoj, statistiky, analýzy, legislativní problematiku atd. – proto nově najdete na zpravodajském portálu Hospodářské komory ČR www.komoraplus.cz a také ve...

Číst více
Foto: Hana Krejbichová / Prague Convention Bureau

Zástupci kongresové Prahy si zvolili nové vedení

Ve středu 4. května se uskutečnila valná hromada Prague Convention Bureau, v rámci níž proběhla volba nového představenstva a členů revizní komise. Kongresový průmysl Prahy, který je oficiálně zastřešován právě Prague Convention Bureau, tak získal nové vedení.

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Vrátí se k nám v roce 2023 běžný rytmus?

Rozhovor s Lenkou Žlebkovou, ředitelkou Kongresového centra Praha, byl domluvený více než týden, na klidnější dopoledne prvního březnového pátku. Světové události ale na dohody tohoto typu ohled jaksi neberou. Setkali jsme se nakonec o několik hodin později....

Číst více