×

Velká cena cestovního ruchu 2021/2022 začíná. Přihlaste svůj projekt.

Instagramový profil středních Čech získal ocenění Zlatý lajk

Kvalita komunikace českých veřejných institucí se rok od roku zlepšuje, čemuž napomáhají i sociální sítě. Nejinak tomu je i ve Středočeské centrále cestovního ruchu. Její instagramový profil nyní získal ocenění Zlatý lajk roku 2021.

Kvalita komunikace českých veřejných institucí se rok od roku zlepšuje, čemuž napomáhají i sociální sítě

Ocenění uděluje spolek Kvalikom, který si dal za cíl zkvalitňovat a oceňovat komunikaci veřejných institucí, a to nejen prostřednictvím webů a sociálních sítí, ale také skrze radniční listy, mobilní aplikace nebo dokonce navigační systémy v budovách.

Profil @VisitCentralBohemia obsahuje množství fotografií pořízených ze země i ze vzduchu. Přestože jsou některé dílem spolupráce Centrály a šikovných fotografů, za většinou z nich stojí věrní cestovatelé.

Profil na Instagramu se snažím vést převážně imageově jako lákadlo turistů do regionu středních Čech. Velmi úzce spolupracuji s influencery a nadanými fotografy. Plánování feedu se snažím držet vizuálně atraktivní, jednotné a dávat důraz na fotografie turistických cílů z aktuálního ročního období,“ uvedl projektový manažer a specialista na sociální sítě centrály Jakub Kulhánek.

Žebříček Zlatý lajk je sestavován za podpory Ministerstva pro místní rozvoj.

Foto: SCCR

Čtěte také: Zuzana Vojtová odstoupila z vedení středočeské turistické centrály

 

Nejnovější články z rubriky Česko a jeho regiony

Foto: Petr1888 / Wikimedia Commons (CC BY-SA 3.0)

Úspěšná misie poličského muzea – příklad hodný následování

Dlouhodobým cílem Městského muzea a galerie Polička je přibližovat dětem z mateřských školek, žákům i studentům témata z historie, národopisu či umění.  V době „covidové“, kdy bylo pro školy i školky náročnější vydat se do muzea, obrátili gard. Místo zvaní...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Vysočina West: Pelhřimovsko má nově destinační společnost

Turistickou nabídku Pelhřimovska začíná propagovat nová organizace destinačního managementu Vysočina West. Ve spolku mají zastoupení čtyři největší města regionu i podnikatelé v cestovním ruchu. Novinářům to řekl předseda představenstva Martin Ecler, který je zároveň ředitelem městské organizace...

Číst více
Foto: CCRJM

Jižní Morava díky influencerům oslovila půl milionu lidí

Centrála cestovního ruchu – Jižní Morava vsadila v loňském roce na spolupráci s cestovatelským portálem Worldee. V rámci kampaně „Nestůj, cestuj“ pozvala na jih Moravy trojici influencerů a nabídla jim prezentaci zaměřenou na příběhy lidí, kteří tvoří jedinečnost tohoto...

Číst více