Hotely i CK se v nabídce zaměřují na rodiny s dětmi

Tuzemské hotely i cestovní kanceláře přizpůsobují nabídku současné situaci, zaměřují ji především na rodiny s dětmi. Hoteliéři připravují různé pobytové balíčky a prodejci zájezdů stále nabídku doplňují, o pobyty v České republice je podle nich velký zájem. Čedok zaznamenal růst o 200 procent, cestovní agentura Invia hlásí téměř obsazenou nabídku na Jižní Moravě.

Tuzemské hotely i cestovní kanceláře přizpůsobují nabídku současné situaci, zaměřují ji především na rodiny s dětmi

Čedok podle své mluvčí Evy Němečkové nabídku tuzemských pobytů téměř zdvojnásobil. „Nabídku neustále doplňujeme, denně nás kontaktují majitelé nových hotelů a penzionů. Zvýšený zájem evidujeme o poznávací zájezdy po Česku, nově nabízíme také poznávací zájezd pro rodiny s dětmi, kdy se během zájezdu dětem věnuje náš přítomný animátor.“

Invie má nyní zhruba 1200 nabídek na tuzemské pobyty a podle její mluvčí Andrey Řezníčkové se každý den přidávají další ubytovací zařízení. Navíc Invie tento týden spouští upravené webové stránky zaměřené na česká specifika. „Lidé si mohou jednoduše přes filtr zadat, že chtějí dovolenou strávit například na kole, nebo chtějí bydlet na chatě či kajutě, zobrazí se jim relevantní nabídka,“ popsala. Klienti, kteří si podle Řezníčkové nyní rezervují dovolenou, mají v 90 procentech případů zájem o tuzemsko. Kromě Jižní Moravy poptávce podle ní dominují Krkonoše a Šumava. „Největší zájem je o týdenní pobyty s polopenzí a o ubytování s bazénem,“ dodala.

Na lokální klientelu se zaměřily také například hotely NH Prague City a NH Collection Prague. Ubytování spojují v balíčcích s návštěvou zajímavých pražských atrakcí. „Primárně jsme se zaměřili na mimopražské rodiny s dětmi, pro které letošní léto představuje ideální příležitost pro návštěvu Prahy za velmi zajímavých cenově dostupných podmínek,“ uvedl generální ředitel hotelů Petr Nešpůrek.

Hotely v Mariánských lázních, které jsou běžně orientované na starší zahraniční klientelu, vytvořily nabídky pro české rodiny s dětmi včetně animačních programů nebo hlídání dětí, zmínil ředitel společnosti Skrz.cz Matěj Dvorský.

Cestovní ruch se letos promění rychleji než kdy dříve. „Zajímavé bude sledovat vývoj v Praze, Českém Krumlově nebo Karlových Varech, kde cestovní ruch stál ve velkém na zahraničních turistech. Tam všude lze očekávat výraznou proměnu cenových map. Již nyní je na Staroměstském náměstí možné si dát pivo za 50 korun, což dříve bylo nemyslitelné, běžně se tam prodávalo za 150 korun,“ upozornil ředitel Slevomatu Ladislav Veselý.

V současné době je v tuzemsku podle Asociace hotelů a restaurací ČR uzavřeno 95 procent ubytovacích zařízení. V hotelech a penzionech se mohou ubytovat pouze lidé z důvodu výkonu práce nebo podnikání. Podle vládního harmonogramu by se hotely a další ubytování měly otevřít 25. května.

Foto: Shutterstock.com

 

Nejnovější články z rubriky Česko a jeho regiony

Foto: Shutterstock.com

Celyoturismu.cz končí, cestovní ruch se přesouvá na Komoraplus.cz

Vážení čtenáři, Váš oblíbený portál Celyoturismu.cz bude v horizontu 3 měsíců uzavřen. To podstatné z cestovního ruchu – vývoj, statistiky, analýzy, legislativní problematiku atd. – proto nově najdete na zpravodajském portálu Hospodářské komory ČR www.komoraplus.cz a také ve...

Číst více
Foto: CzechTourism

Zahraniční odborníci na cestovní ruch poznali Karlovarský kraj

První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...

Číst více
Foto: DMO Český Krumlov Region

Web destinace Český Krumlov Region uspěl ve Zlatém erbu

Webové stránky destinace Český Krumlov Region zabodovaly jako jedny z nejlepších v republice v soutěži Zlatý erb. V kategorii měst a obcí se umístily na druhé příčce v rámci Ceny místopředsedy vlády pro digitalizaci za nejlepší turistickou prezentaci. Ocenění se předávala...

Číst více