Great Big Story představuje vhled do turistické země Německo

Po úspěšném partnerství k výročí architektonické školy Bauhaus pokračují Německá turistická centrála (DZT) a CNN International Commercial (CNNIC) na společné cestě za objevováním německé historie s Great Big Story. Kampaň, která byla zahájena v předvečer 30. výročí pádu Berlínské zdi, poskytuje množství vhledů do bohaté německé kultury a představuje méně známé aspekty země.

Kampaň, která byla zahájena v předvečer 30. výročí pádu Berlínské zdi, poskytuje množství vhledů do bohaté německé kultury

Diváci mohou v rámci čtyřdílné série Great Big Story zažít například „Gute Reise“, v překladu dobrou cestu. Čeká na ně tour po Německu, při níž se dostanou na mnoho fascinujících míst, navíc se potkají s výjimečnými osobnostmi z oblasti umění, kultury a přírody. Důraz je kladen na skryté cíle, které se v posledních desetiletích staly skutečnými vrcholy. Cílem je oslovit vhodnou skupinu těch, kteří se zajímají o německou kulturu a o Německo jako turistický cíl.

V prvním již publikovaném videu vede Great Big Story diváky skrze takzvané „Zeleninové zahrady Německa“ do domoviny pravděpodobně nejslavnější okurky – okurky ze Sprévského lesa. Přitom i v dalším průběhu kampaně stojí v popředí mimořádné turistické cíle, a to s důrazem na mezinárodní cílové publikum.

Great Big Story se dále vydal k velkolepým skalním útvarům, které opakovaně sloužily jako filmové pozadí pro známé produkce. Jedná se o Labské pískovce, které se nacházejí jihovýchodně od Drážďan. Dále zve Great Big Story na legendární nedělní Bearpit Karaoke Show v parku Berlínské zdi, kde se ponoří do fascinujícího světa plynojemu v nepoužívaném zásobníku v Oberhausenu. Ten dnes slouží jako průmyslová památka a nejvyšší výstavní hala Evropy.

 „V uplynulém roce jsme ve spolupráci s Great Big Story dosáhli ve společné kampani věnující se architektonické škole Bauhaus vysoké úrovně sociální interakce a emocionálních reakcí mezi kulturně uvědomělým a na cestování orientovaným publikem,“ řekla Cathy Ibal, viceprezidentka EMEA, CNN International Comercial, a dodala: „Proto jsme velmi potěšeni, že Německá turistická centrála se v průběhu historického výročí pádu Berlínské zdi opět obrátila na Great Big Story jako mediálního partnera. Prostřednictvím další filmové série chceme opět inspirovat naše publikum a zopakovat úspěch z loňského roku.“

Foto: Shutterstock.com

 

Nejnovější články z rubriky Destinace

Foto: Shutterstock.com

Česko je zelené, padají bariéry pro cestování

(aktualizováno) Evropské středisko pro kontrolu a prevenci nemocí (ECDC) zařadilo ode dneška Česko mezi zelené země s nízkým rizikem nákazy, což usnadní cestování do evropských zemí, které se řídí společným unijním semaforem. Pro většinu oblíbených turistických destinací, včetně Chorvatska,...

Číst více
Foto: Letiště Praha

Aegean Airlines začaly létat do Heráklionu

Pro cesty na řecký ostrov Kréta lze od včerejška využít pravidelného spojení letecké společnosti Aegean Airlines. Linku z Letiště Václava Havla Praha do Heráklionu bude tento dopravce obsluhovat dvakrát týdně, vždy ve čtvrtek a sobotu. V plánu je...

Číst více
Foto: -pmu-

Německo se otevírá turistům. Přivést je mají nové kampaně

Turisté v Německu mohou již ve všech spolkových zemích opět využívat hotely, penziony či kempy, který byly kvůli pandemii nemoci covid-19 uzavřeny. V jako poslední ze spolkových zemí se v pondělí otevřely turistům hotely v Sasku. Zájem o cesty do...

Číst více