Dne 15. září 2016, v Garage Clubu Ostravě-Martinově proběhlo 3. setkání start-upů a investorů Startup Harvest, které stejně jako v minulých letech organizoval Moravskoslezský kraj prostřednictvím Agentury pro regionální rozvoj.
Zájem o letošní ročník projevilo celkem 33 start-upů. Do finále z nich postoupilo jen 10 nejúspěšnějších. Jediným finálovým zástupcem za obor cestovního ruchu byl projekt GEOFUN, který prezentoval jednatel společnosti a projektový manažer Vít Pechanec.
Těchto deset finálových projektů hodnotilo celkem šest investorů, kteří mají bohaté zkušenosti s financováním i s pomocí začínajícím podnikatelům. Už podruhé do investorské lavice zasedl např. Michael Rostock Poplar, který se do povědomí široké veřejnosti dostal svým působením v pořadu České televize Den D, dalším neméně známým investorem byl Miloš Sochor, zabývající se investováním a strategickým rozvojem firem. Další rady a doporučení pro start-upy zaznívaly z úst Zdeňka Rudolského, jednoho ze zakladatelů ostravského Impact Hub, Tadeáše Bělíka, představitele nové investorské skupiny Keiretsu Forum nebo Martina Drdúla, zakládajícího člena Moravia Seed Group.
V rámci soutěže byl vyhlašován pouze vítěz. Tím se stal Jan Nezval, autor projektu N-ROTE. Jde o nízkonákladové robotické rameno, které dokáže nahradit rutinní ruční práci ve výrobních podnicích.
První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...
Webové stránky destinace Český Krumlov Region zabodovaly jako jedny z nejlepších v republice v soutěži Zlatý erb. V kategorii měst a obcí se umístily na druhé příčce v rámci Ceny místopředsedy vlády pro digitalizaci za nejlepší turistickou prezentaci. Ocenění se předávala...
V Pardubicích se včera sešli místní aktéři cestovního ruchu. Debatovali například o moderních technologiích v turismu nebo o výběru poplatků z pobytu. Pravidelné jednání uspořádala už pošesté oblastní organizace cestovního ruchu s názvem Pardubicko - Perníkové srdce Čech.