×

Velká cena cestovního ruchu 2021/2022 začíná. Přihlaste svůj projekt.

Do Karlových Varů míří hlavně Češi

Foto: Shutterstock.com Foto: Shutterstock.com

Do Karlových Varů zamířili v letošní letní sezoně opět převážně čeští turisté. Zahraničních návštěvníků je kvůli omezením v cestování kvůli pandemii koronaviru stále málo. Některé hotely, které se na tuto klientelu orientovaly, tak zůstávají zavřené. Podle primátorky Karlových Varů Andrey Pfeffer Ferklové (ANO) je letos zájem o Karlovy Vary mírně nižší, než tomu bylo v loňském roce, řekla ČTK. Atraktivitu města po loňských dobrých zkušenostech podporuje i karlovarské kulturní léto.

Letošní karlovarské kulturní léto je v plném proudu a dostáváme se do jeho poloviny. Hostů ve srovnání s rokem 2020 je přeci jednom o něco méně, ale čeští hosté v Karlových Varech jsou a stále chybí ti zahraniční. I když některé hotely hlásí i návrat Němců, hlavně ze Saska a z příhraničí,“ uvedla Andrea Pfeffer Ferklová.

Vedení města věří, že trend bude pokračovat i v druhé půlce prázdnin a hosté budou i nadále jezdit tak, aby se hotely mohly po vynucené pauze znovu nadechnout. Hotely, které neotevřely, byly podle primátorky v minulosti zaměřené obchodní a cenovou politikou na zahraniční klientelu, která zatím stále není v Karlových Varech v takové míře, aby se těmto hotelům vyplatilo otevřít.

Jedním z lákadel, která v loňském roce našla až nečekaný ohlas u návštěvníků, je slevová karta Karlovy Vary Region Card. Zatímco v roce 2019 se za celý rok prodalo jen 400 karet, vloni využilo slevovou kartu jen za tři letní měsíce 34 000 lidí. Pro letošní rok město cenu nastavilo na 350 korun pro dospělého na dva dny. Koupit lze ale i kartu na delší období nebo využít zvýhodněnou rodinou slevu.

Nejnovější články z rubriky Česko a jeho regiony

Foto: Petr1888 / Wikimedia Commons (CC BY-SA 3.0)

Úspěšná misie poličského muzea – příklad hodný následování

Dlouhodobým cílem Městského muzea a galerie Polička je přibližovat dětem z mateřských školek, žákům i studentům témata z historie, národopisu či umění.  V době „covidové“, kdy bylo pro školy i školky náročnější vydat se do muzea, obrátili gard. Místo zvaní...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Vysočina West: Pelhřimovsko má nově destinační společnost

Turistickou nabídku Pelhřimovska začíná propagovat nová organizace destinačního managementu Vysočina West. Ve spolku mají zastoupení čtyři největší města regionu i podnikatelé v cestovním ruchu. Novinářům to řekl předseda představenstva Martin Ecler, který je zároveň ředitelem městské organizace...

Číst více
Foto: CCRJM

Jižní Morava díky influencerům oslovila půl milionu lidí

Centrála cestovního ruchu – Jižní Morava vsadila v loňském roce na spolupráci s cestovatelským portálem Worldee. V rámci kampaně „Nestůj, cestuj“ pozvala na jih Moravy trojici influencerů a nabídla jim prezentaci zaměřenou na příběhy lidí, kteří tvoří jedinečnost tohoto...

Číst více