Za oba prázdninové měsíce si Češi koupili na letenkovém portálu Letuška.cz více než 75 tisíc letenek. Obrat společnosti díky tomu meziročně vzrostl o 6 procent na 627 milionů korun. Neméně úspěšný byl i první podzimní měsíc, kdy zájem o letenky stoupl meziročně o 5 procent. Češi ve velkém nakupovali letenky do exotických destinací, které se čím dál častěji stávají cílem jejich podzimních a zimních dovolených.
„Nejoblíbenější dálkovou destinací se stala Dubaj. Polovina prodaných letenek do této destinace byla se společností Emirates a 40 procent se Smartwings. Druhé místo obsadil Bangkok. Třetí se umístilo Kolombo, kam Češi také v polovině případů zvolili let s Emirates, 30 procent letenek se pak prodalo s Qatar Airways,“ uvedl Josef Trejbal, ředitel portálu Letuška.cz.
Absolutním skokanem v prodaných letenkách se stal Mauritius s meziročním nárůstem 115 procent. Ředitel Letušky si to vysvětluje především příznivou cenou letenky, kterou lze pořídit již od 14 tisíc korun. „Mauritius je populární pro všechny zákaznické segmenty. Vyhledávají ho rodiny s dětmi, starší cestovatelé, ale třeba i novomanželé pro svatební cesty,“ dodal Trejbal.
Kazašská nízkonákladová společnost FlyArystan spustí od 12. června přímé spojení mezi Prahou a kazašským Aktau. Odlety Airbusu A320 pro 180 cestujících jsou plánované vždy v neděli, od 6. července přibude ještě čtvrteční let. Dopravce si Českou republiku vybral jako...
Ras Al Khaimah doslova znamená špička stanu. Tento emirát skutečně na mapě tvoří severní špičku Spojených arabských emirátů, s nimiž sousedí se všemi vyjma Abu Dhábí. Místo na špici má ovšem i z hlediska udržitelnosti a zážitků.
Zákazníci letecké společnosti Emirates se mohou těšit na další cestovní zážitek - aerolinka nabídne novou letovou třídu Premium Economy s prvotřídními službami jak na palubě, tak na zemi. Prodeje letenek v této nové třídě budou zahájeny 1. června...