×

Velká cena cestovního ruchu 2021/2022 začíná. Přihlaste svůj projekt.

CzechTourism zveřejnil výzvu k partnerství s akcemi na rok 2021

Agentura CzechTourism zveřejnila výzvu a podmínky partnerské spolupráce na rok 2021 s kulturními a sportovními akcemi, které mají potenciál přivést do Česka zahraniční turisty a zvýšit poptávku po službách cestovního ruchu v daném regionu. Spolupráce probíhá formou propagace České republiky v rámci nabídnutého mediálního prostoru a marketingového plnění. Žádosti je možné podat do 3. ledna 2021.

Agentura CzechTourism zveřejnila výzvu a podmínky partnerské spolupráce na rok 2021 s kulturními a sportovními akcemi

„Spolupráci s klíčovými eventy považujeme i nadále za vysoce efektivní pro propagaci České republiky a podporu domácího i příjezdového cestovního ruchu,“ uvedl Jan Herget, ředitel agentury CzechTourism.

Předmětem spolupráce s vybranými akcemi je propagace České republiky v rámci nabídnutého mediálního prostoru a dalšího marketingového plnění (např. spolupráce s ambasadory či influencery na sociálních sítích). Hodnocení přihlášených eventů probíhá na základě nastavených kritérií (maximální hodnota mediálního zásahu a marketingový obsah propagující region a Českou republiku ad.), která jsou zveřejněna a popsána v přihlašovacím formulář.

V roce 2020 bylo ke spolupráci vybráno 67 eventů (28 sportovních a 39 kulturních). S ohledem na vládní opatření související s omezením šíření onemocnění covid-19 se uskutečnily pouze tři čtvrtiny z nich (mnohé z nich z části nebo zcela v on-line prostředí), zbývající třetina byla ze stejného důvodu přesunuta na rok 2021. Hodnota nakoupeného mediálního prostoru a marketingové plnění propagující Českou republiku dosáhla za rok 2020 téměř 20 miliónů korun.

Foto: Shutterstock.com

 

Nejnovější články z rubriky Česko a jeho regiony

Foto: A.T.I.C. ČR

Informační centra – vlivný sektor cestovního ruchu

Aktuálně v České republice působí 494 certifikovaných turistických informačních center (TIC), z nichž je 380 členy Asociace turistických informačních center ČR. Informační centra zaměstnávají v průměru 2 stálé pracovníky na hlavní pracovní poměr a 2 brigádníky využívané různorodě dle...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Statistika: Domácí a výjezdový cestovní ruch ve 3. čtvrtletí 2021

V průběhu loňské letní sezóny se meziročně zvýšil počet realizovaných kratších i delších pobytů, s cílem v Česku i v zahraničí.  Důvodem bylo především zlepšení epidemiologické situace a uvolnění cestovních restrikcí u nás i ve světě. Vícedenních cest se ve 3. čtvrtletí uskutečnilo o 13 % více...

Číst více
Foto: Shutterstock.com (montáž: COT group)

Cestu z nudy loni hledalo 21,5 milionu Čechů

Pro cestovatelský portál Kudyznudy.cz, který provozuje agentura CzechTourism, byl uplynulý rok opět rekordním. Počet návštěv překročil 21,5 milionu, což představuje 14procentní meziroční nárůst. O 16 procent se také oproti roku 2020 zvýšil počet uživatelů portálu –...

Číst více