CzechTourism spustil vánoční kampaň v USA

Agentura CzechTourism spustila v Spojených státech vánoční televizní kampaň, která představuje krásy České republiky a zve americké turisty k návštěvě Česka v příštím roce. Vánoční video s mottem Uvidíme se v roce 2021 běží na jedné z nesledovanějších amerických televizních stanic ABC a na velkoplošné obrazovce ABC na Times Square v New Yorku. Během prosince video uvidí přes 11 milionů lidí. Kampaň s rozpočtem 3 miliony korun cílí především na obyvatele New Yorku a Los Angeles odkud do Evropy tradičně přijíždí nejvíce turistů.

Agentura CzechTourism spustila v Spojených státech vánoční televizní kampaň, která představuje krásy České republiky a zve americké turisty k návštěvě Česka v příštím roce

Cílem je představit to nejlepší z České republiky a udržet ji v popředí zájmu amerických turistů i v roce 2021. „Umístěni vánočního videa spolu s fotografiemi České republiky na Times Square je v tomto období poměrně unikátní příležitost. Vzhledem k pandemii covid jsou totiž na Times Square momentálně pouze Newyorčané nebo američtí turisté. Tedy přesně ti, na které cílíme,“ okomentovala kampaň Michaela Claudino, ředitelka zahraničního zastoupení CzechTourism USA a Kanada, které kampaň připravilo. 

„Vítáme aktivity agentury CzechTourism na americkém trhu, které jsou zaměřené na podporu příjezdového cestovního ruchu a jsou v naprostém souladu s našim cílem o co nejrychlejší obnovu přímých leteckých spojení z USA. Tento trh je pro pražské letiště prioritní, a to nejen s ohledem na velký potenciál, ale také z pohledu udržitelného turismu v budoucích letech. Právě z USA k nám míří turisté se skutečným zájmem o poznávání České republiky a její kultury, kteří zde zůstávají delší dobu, využívají oficiálních hotelů a mají vyšší finanční rozpočet. Na letecká spojení, která budou generovat právě takový typ turismu, se chceme po odeznění aktuální krize zaměřit a na jejich rozvoji s agenturou CzechTourism dále spolupracovat,“ dodal Jaroslav Filip, ředitel leteckého obchodu Letiště Praha.

Ze vzdálených zemí patří americký trh z pohledu příjezdového cestovního ruchu k těm nejdůležitějším. V roce 2019 navštívilo Česko 584 tisíc hostů z USA. Ti v hotelech či penzionech strávili téměř milion a půl nocí. Tedy o půl milionu více než návštěvníci z Číny, kterých vloni do Česka přijelo 612 tisíc.

V průměru u nás turisté ze Spojených států utratí 1 400Kč/den, dalších 3 000 Kč/den utratí před cestou například za letenky a ubytování. V roce 2018 přinesli američtí turisté do české ekonomiky 7822 milionů korun. Návštěvníci z USA v České republice nejčastěji stráví 3–4 noci, zajímají se o památky a během své dovolené rádi navštěvují také regiony.

Foto: -CzT-
 
 
 

Nejnovější články z rubriky Destinace

Foto: Shutterstock.com

Od soboty děti nemusí jít po dovolené v rizikové zemi do samoizolace

Od soboty nemusí mít děti od šesti do 12 let test před návratem z dovolených ze zemí s vysokým či velmi vysokým rizikem nákazy covidem-19. Hned po návratu mohou podstoupit PCR test a v případě negativního výsledku nemusí do...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

ECDC: Na tyto řecké ostrovy radši nejezděte

Evropské středisko pro kontrolu a prevenci nemocí (ECDC) přeřadilo 13 řeckých ostrovů v Egejském moři mezi oblasti s nejvyšším rizikem nákazy koronavirem. Informovala o tom agentura Reuters. ECDC tím důrazně varuje před cestováním do těchto oblastí. Mezi ostrovy, které...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Maďaři lákají: K nám můžete bez omezení

Jako za starých dobrých časů – Češi při vstupu do Maďarska nepotřebují žádné potvrzení o bezinfekčnosti a při pobytu můžou odložit roušky. I tak se Maďarská agentura pro cestovní ruch snaží přilákat české turisty. Zaznělo to při dnešní...

Číst více