CzechTourism spustil vánoční kampaň v USA

Agentura CzechTourism spustila v Spojených státech vánoční televizní kampaň, která představuje krásy České republiky a zve americké turisty k návštěvě Česka v příštím roce. Vánoční video s mottem Uvidíme se v roce 2021 běží na jedné z nesledovanějších amerických televizních stanic ABC a na velkoplošné obrazovce ABC na Times Square v New Yorku. Během prosince video uvidí přes 11 milionů lidí. Kampaň s rozpočtem 3 miliony korun cílí především na obyvatele New Yorku a Los Angeles odkud do Evropy tradičně přijíždí nejvíce turistů.

Agentura CzechTourism spustila v Spojených státech vánoční televizní kampaň, která představuje krásy České republiky a zve americké turisty k návštěvě Česka v příštím roce

Cílem je představit to nejlepší z České republiky a udržet ji v popředí zájmu amerických turistů i v roce 2021. „Umístěni vánočního videa spolu s fotografiemi České republiky na Times Square je v tomto období poměrně unikátní příležitost. Vzhledem k pandemii covid jsou totiž na Times Square momentálně pouze Newyorčané nebo američtí turisté. Tedy přesně ti, na které cílíme,“ okomentovala kampaň Michaela Claudino, ředitelka zahraničního zastoupení CzechTourism USA a Kanada, které kampaň připravilo. 

„Vítáme aktivity agentury CzechTourism na americkém trhu, které jsou zaměřené na podporu příjezdového cestovního ruchu a jsou v naprostém souladu s našim cílem o co nejrychlejší obnovu přímých leteckých spojení z USA. Tento trh je pro pražské letiště prioritní, a to nejen s ohledem na velký potenciál, ale také z pohledu udržitelného turismu v budoucích letech. Právě z USA k nám míří turisté se skutečným zájmem o poznávání České republiky a její kultury, kteří zde zůstávají delší dobu, využívají oficiálních hotelů a mají vyšší finanční rozpočet. Na letecká spojení, která budou generovat právě takový typ turismu, se chceme po odeznění aktuální krize zaměřit a na jejich rozvoji s agenturou CzechTourism dále spolupracovat,“ dodal Jaroslav Filip, ředitel leteckého obchodu Letiště Praha.

Ze vzdálených zemí patří americký trh z pohledu příjezdového cestovního ruchu k těm nejdůležitějším. V roce 2019 navštívilo Česko 584 tisíc hostů z USA. Ti v hotelech či penzionech strávili téměř milion a půl nocí. Tedy o půl milionu více než návštěvníci z Číny, kterých vloni do Česka přijelo 612 tisíc.

V průměru u nás turisté ze Spojených států utratí 1 400Kč/den, dalších 3 000 Kč/den utratí před cestou například za letenky a ubytování. V roce 2018 přinesli američtí turisté do české ekonomiky 7822 milionů korun. Návštěvníci z USA v České republice nejčastěji stráví 3–4 noci, zajímají se o památky a během své dovolené rádi navštěvují také regiony.

Foto: -CzT-
 
 
 

Nejnovější články z rubriky Destinace

Foto: Shutterstock.com

Smartwings v květnu spustí linku do Nice

Letecká společnost Smartwings spustí od 6. května novou přímou linku z Prahy do francouzského Nice. Linka bude fungovat dvakrát týdně. Aerolinky zároveň plánují další rozšíření svého provozu o obnovené linky, od května například do Chorvatska nebo Řecka.

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Cestovky si chválí prodej zájezdů na léto

Prodeje zájezdů na léto se podle tuzemských cestovních kanceláří (CK) vyvíjejí velmi dobře. Očekávají, že letošní sezona bude výrazně úspěšnější než minulá. Lidé už si zvykli na protiepidemická opatření, jako jsou roušky či testy, roste...

Číst více
Foto: Chorvatské turistické sdružení

Chorvatské ostrovy jako „covid-free zóna“

Cestovní ruch je pro Chorvatsko životně důležitým odvětvím, není proto divu, že země dělá maximum pro jeho co nejrychlejší restart. Jednou z aktivit, které by měly napomoci oživení turismu, je zahájení akce s názvem „Chorvatské ostrovy -...

Číst více