CzechTourism pokračuje v propagaci MICE v zahraničí

Virtuálního workshopu „Back to business – together“ určeného pro zástupce skandinávských a finských agentur a zaměřeného na propagaci kongresové a incentivní turistiky v Praze se zúčastnilo 30 nákupčích. Během jediného dne proběhlo téměř sto osmdesát virtuálních schůzek i virtuální FAM Trip pod záštitou Prague Urban Adventures. Organizátorem on-line workshopu, který se konal 4. února na platformě Eventtia, bylo Czech Convention Bureau a zahraniční zastoupení CzechTourism Skandinávie a Finsko.

Virtuálního workshopu „Back to business – together“ určeného pro zástupce skandinávských a finských agentur a zaměřeného na propagaci kongresové a incentivní turistiky v Praze se zúčastnilo 30 nákupčích

„Covid urychlil digitalizaci veškerých našich aktivit. Workshopy pro MICE sektor mají skvělé výsledky, účastníkům šetří čas i peníze. Virtuální akce jsou trend, který v hybridní formě určitě přetrvá i v budoucnu,“ řekla Lucie Vallin, ředitelka zahraničního zastoupení CzechTourism Skandinávii.

Workshopu předcházela dvoutýdenní B2B kampaň ve spolupráci s největšími skandinávskými a finskými travel trade médii. „Kampaň informovala nejen o virtuálním workshopu, ale také o aktuální situaci v České republice, o připravenosti českých dodavatelů na zahraniční turisty a o platných bezpečnostních a hygienických opatřeních,“ doplnila Lucie Vallin.

„Skupinové akce se obvykle řeší s minimálně půlročním předstihem, některé rozjednané poptávky mají ale termín realizace mnohem vzdálenější, i v řádu několika let. Proto je pro nás i naše partnery důležité zůstat v kontaktu s nákupčími na jednotlivých trzích,“ vysvětlila Tereza Matějková, vedoucí manažer Czech Convention Bureau. „Sérii on-line workshopů jsme zahájili na podzim letošního roku a virtuálně jsme během nich procestovali USA i Kanadu, Latinskou Ameriku, Itálii, Velkou Británii i Spojené Arabské Emiráty a Saudskou Arábii. Po Skandinávii, která je jedním z tradičních zdrojových trhů pro oblast kongresového turismu, máme na jaro naplánovaný ještě workshop s rakouskými a francouzskými nákupčími a zaměřit se chceme i na asijský trh,“ dodala.

Kromě on-line workshopů chystá agentura CzechTourism také několik edukačních webinářů věnujících se kongresové problematice. První z nich proběhl 9. února a byl věnován aktuální situaci a očekáváním v Rakousku a Německu.

Czech Convention Bureau se partnersky podílí i na řadě dalších chystaných virtuálních akcích. „Na druhou polovinu února je ve spolupráci s Moravia Convention Bureau připravený virtuální trip po jihomoravském regionu spojený s workshopem a pro členy Prague Convention Bureau jsou na jaro naplánované workshopy s americkými a britskými nákupčími,“ uzavřela Tereza Matějková.

Foto: Shutterstock.com

 

Nejnovější články z rubriky Česko a jeho regiony

SOUTĚŽ o wellness POBYT pro dva v Karlovarském kraji

PRAVIDLA SOUTĚŽE: Doba konání soutěže: od 19. 9. 2021 do 3. 10. 2021 do 23:59 Podmínky vstupu do soutěže: Účastníkem v soutěži se stáváte zodpovězením na soutěžní otázku, resp. vyplněním formuláře a kliknutím na „To se mi líbí“ na facebookové stránce...

Číst více
Foto: Shutterstock.com, Vysočina Tourism, Koruna Vysočiny (montáž: COT group)

Vysočina Tourism povede Oľga Königová

Novou ředitelkou organizace destinačního managementu Vysočina Tourism se stane Oľga Königová, která ve funkci nahradí Tomáše Čiháka. Ten měl chod krajské DMO na starosti od roku 2009. Oľga Königová doposud stála v čele destinační společnosti Koruna...

Číst více
Foto: Gorics / Wikimedia Commons (CC BY-SA 4.0)

Ceny cestovního ruchu Olomouckého kraje získaly lázně i terénní stezky

Absolutními vítězi loňského a letošního ročníku Cen cestovního ruchu Olomouckého kraje jsou Schrothovy léčebné lázně v Dolní Lipové na Jesenicku a Hanácká stezka na Prostějovsku, což jsou terénní stezky pro jízdní kola. Výsledky Cen cestovního ruchu Olomouckého kraje...

Číst více