Chorvatsko představilo projekt Safe stay in Croatia

Ministryně cestovního ruchu a sportu Chorvatska Nikolina Brnjac a ředitel Chorvatského turistického sdružení Kristjan Staničić představili projekt Safe stay in Croatia (Bezpečný pobyt v Chorvatsku).

Ministryně cestovního ruchu a sportu Chorvatska Nikolina Brnjac a ředitel Chorvatského turistického sdružení Kristjan Staničić představili projekt Safe stay in Croatia

Chorvatsko bylo minulý rok díky dobrým epidemiologickým podmínkám považováno za bezpečnou destinaci. Pokračovat chce v tomto i v roce 2021. Kromě značky Světové rady pro cestování a cestovní ruch (WTTC) Safe Travels proto byla navržena národní značka s názvem Safe stay in Croatia. Ta je důležitým prvkem pro představení Chorvatska jako bezpečné a žádoucí destinace a také pobídkou pro subjekty v cestovním ruchu k dodržování epidemiologických opatření i nadále.

„Během příprav na tento turistický rok, v němž bohužel stále trvá pandemie, jsme zařadili na první místo bezpečnost a zdraví našich spoluobčanů a hostů. Jedná se o projekt, ve kterém Ministerstvo cestovního ruchu a sportu bylo podpořeno předními turistickými a profesními sdruženími. S předepsanými protokoly jsme pokryli více než 200 tisíc subjektů v pohostinství a poskytovatelů služeb v cestovního ruchu,“ uvedla ministryně cestovního ruchu a dodala, že je důležité zajistit, aby národní značka byla k dispozici všem zúčastněným stranám v cestovním ruchu a v cestovatelském řetězci, čehož bylo dosaženo.

Propagační kampaň zrealizuje Chorvatské turistické sdružení. „Během března a dubna provedeme kampaně na trzích v Německu, Rakousku, Itálii, Polsku, Velké Británii, České republice, Slovensku, Maďarsku, Francii a Nizozemsku. Kromě propagační části, která se týká umístění Chorvatska jako dobře připravené a bezpečné turistické destinace, má tato kampaň i vzdělávací charakter. Chceme našim hostům představit protokoly a epidemiologická opatření prováděná na všech úrovních cestovního ruchu s cílem zajistit bezpečný a pohodlný pobyt v naší zemi,“ uvedl Kristjan Staničić a doplnil, že reklamní aktivity budou realizovány na on-line kanálech, na sociálních sítích a na nejčtenějších portálech na těchto trzích.

 Foto: Chorvatské turistického sdružení 

 

Nejnovější články z rubriky Destinace

Foto: Shutterstock.com

Celyoturismu.cz končí, cestovní ruch se přesouvá na Komoraplus.cz

Vážení čtenáři, Váš oblíbený portál Celyoturismu.cz bude v horizontu 3 měsíců uzavřen. To podstatné z cestovního ruchu – vývoj, statistiky, analýzy, legislativní problematiku atd. – proto nově najdete na zpravodajském portálu Hospodářské komory ČR www.komoraplus.cz a také ve...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Tři pilíře německé propagace a pár zajímavých čísel

Nejen tři inspirační videa, ale i zajímavá čísla o turistice z České republiky představil minulý týden ředitel Německé turistické centrály (DZT) v Praze Jan Pohaněl na setkání s novináři.

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Ras Al Khaimah – emirát na špici

Ras Al Khaimah doslova znamená špička stanu. Tento emirát skutečně na mapě tvoří severní špičku Spojených arabských emirátů, s nimiž sousedí se všemi vyjma Abu Dhábí. Místo na špici má ovšem i z hlediska udržitelnosti a zážitků.

Číst více