Chorvatsko představilo projekt Safe stay in Croatia

Ministryně cestovního ruchu a sportu Chorvatska Nikolina Brnjac a ředitel Chorvatského turistického sdružení Kristjan Staničić představili projekt Safe stay in Croatia (Bezpečný pobyt v Chorvatsku).

Ministryně cestovního ruchu a sportu Chorvatska Nikolina Brnjac a ředitel Chorvatského turistického sdružení Kristjan Staničić představili projekt Safe stay in Croatia

Chorvatsko bylo minulý rok díky dobrým epidemiologickým podmínkám považováno za bezpečnou destinaci. Pokračovat chce v tomto i v roce 2021. Kromě značky Světové rady pro cestování a cestovní ruch (WTTC) Safe Travels proto byla navržena národní značka s názvem Safe stay in Croatia. Ta je důležitým prvkem pro představení Chorvatska jako bezpečné a žádoucí destinace a také pobídkou pro subjekty v cestovním ruchu k dodržování epidemiologických opatření i nadále.

„Během příprav na tento turistický rok, v němž bohužel stále trvá pandemie, jsme zařadili na první místo bezpečnost a zdraví našich spoluobčanů a hostů. Jedná se o projekt, ve kterém Ministerstvo cestovního ruchu a sportu bylo podpořeno předními turistickými a profesními sdruženími. S předepsanými protokoly jsme pokryli více než 200 tisíc subjektů v pohostinství a poskytovatelů služeb v cestovního ruchu,“ uvedla ministryně cestovního ruchu a dodala, že je důležité zajistit, aby národní značka byla k dispozici všem zúčastněným stranám v cestovním ruchu a v cestovatelském řetězci, čehož bylo dosaženo.

Propagační kampaň zrealizuje Chorvatské turistické sdružení. „Během března a dubna provedeme kampaně na trzích v Německu, Rakousku, Itálii, Polsku, Velké Británii, České republice, Slovensku, Maďarsku, Francii a Nizozemsku. Kromě propagační části, která se týká umístění Chorvatska jako dobře připravené a bezpečné turistické destinace, má tato kampaň i vzdělávací charakter. Chceme našim hostům představit protokoly a epidemiologická opatření prováděná na všech úrovních cestovního ruchu s cílem zajistit bezpečný a pohodlný pobyt v naší zemi,“ uvedl Kristjan Staničić a doplnil, že reklamní aktivity budou realizovány na on-line kanálech, na sociálních sítích a na nejčtenějších portálech na těchto trzích.

 Foto: Chorvatské turistického sdružení 

 

Nejnovější články z rubriky Destinace

Foto: Shutterstock.com

V Antalyi jsou nyní otevřené tři čtvrtiny hotelů

V turecké pobřežní oblasti Antalya je momentálně podle Asociace středomořských turistických hoteliérů (AKTOB) otevřeno 75 procent hotelů. Loni jich kvůli pandemii covidu-19 bylo v provozu jen 40 procent. Úplně všechna ubytovací zařízení budou ale otevřená pravděpodobně...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

FlixBus, RegioJet i další spouští nové linky do zahraničí

Autobusový dopravce FlixBus spustí v následujících dnech další linky z Česka do různých evropských měst. Jezdit bude například z Prahy do chorvatského Splitu nebo polského Krakova, dále z Liberce do Berlína či z Moravy do Vídně. Autobusové linky do zahraničí...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Lázně Kujaľnik – ohrožený oděský klenot

Pirogovovo klinické sanatorium známé také jako Lázně Kujaľnik je nejstarším a unikátním střediskem bahenní léčby na Ukrajině, které nemá žádnou blízkou analogii ve světě. Toto lázeňské místo dobře znají nejen mnozí obyvatelé Ukrajiny, ale také hosté...

Číst více