Česko uvidí na Lonely Planet přes milion Američanů

Foto: CzechTourism Foto: CzechTourism

Agentura CzechTourism připravila společně s generálním konzulátem ČR v Chicagu kampaň na stránkách společnosti Lonely Planet. Ta představuje nejen přírodní a architektonické krásy Česka, ale prezentuje také produkty českých firem jako Bohemia Paper, Moser Crystal, Preciosa, Granát Turnov, Budějovický Budvar a likérky Rudolf Jelínek. Hlavním cílem kampaně s rozpočtem 11 tisíc dolarů, je vrátit Česko do popředí zájmu amerických turistů ještě před tím, než budou mít možnost vycestovat do Evropy.

Video a foto prezentace České republiky ve formátu Travel Stories, který je určený k přehrávání obsahu na mobilních zařízeních, se přímo v aplikaci zobrazí u více než milionu amerických předplatitelů obsahu společnosti Lonely Planet.

Marketingová kampaň u společnosti Lonely Planet je i v Americe prestižní záležitostí a já jsem ráda, že se nám to společnými silami podařilo,“ uvedla ředitelka zahraničního zastoupení CzechTourism USA a Kanada Michaela Claudino a doplnila: „Cílem kampaně bylo představit to nejlepší z ČR, a hlavně vrátit Česko do popředí zájmu amerických turistů, ještě před tím, než se otevřou možnosti cestování pro turisty mezi USA a Evropou.“

„Snahou kampaně je také ukázat Američanům, že výrobky sklářských a potravinářských firem, které si často odváží jako suvenýr z ČR, je dnes možno najít i obchodech po celých USA,“ dodal Tomáš Trnka, vedoucí ekonomického úseku Generálního konzulátu ČR v Chicagu.

Z pohledu příjezdového cestovního ruchu do České republiky patří ze vzdálených trhů ten americký k nejdůležitějším. V roce 2019 navštívilo ČR téměř 600 tisíc hostů z USA, kteří v hotelech či penzionech strávili téměř 1,5 milionu nocí. V průměru u nás turisté z USA utratí 1 400 korun za den, dalších 3 000 korun za den utratí před cestou například za letenky a ubytování. Návštěvníci z USA v ČR nejčastěji stráví 3–4 noci, zajímají se o památky a během své dovolené rádi navštěvují i regiony.

Kampaň pro předplatitele Lonely Planet běží do 31. května 2021. Obsah kampaně bude dostupný i po tomto datu na platformě Lonely Planet. Travel Stories o ČR připravený společností Lonely Planet lze spustit zde.

Cílem projektů ekonomické diplomacie je podpořit proexportní aktivity českých firem, jejich vstup na zahraniční trhy a současně podpořit brand České republiky. Projekt s Lonely Planet se ukázal jako ideální platforma, která propojí tradiční české značky a firmy s brandem České republiky.

Nejnovější články z rubriky Česko a jeho regiony

Foto: Shutterstock.com

Prague City Tourism zbohatne o 45 milionů

Radní hlavního města dle očekávání schválili záměr magistrátu navýšit základní jmění městské firmy Prague City Tourism (PCT) o 45 milionů korun na celkových 111 milionů. Základní jmění bude navýšeno úpisem 45 000 akcií.

Číst více
Foto: Shutterstock.com

ČUCR: cestovní ruch patří na Ministerstvo průmyslu a obchodu

Cestovní ruch je průmysl a jako takový patří do gesce Ministerstva průmyslu a obchodu. S touto ústřední myšlenkou se formou otevřeného dopisu obrátil prezident České unie cestovního ruchu Viliam Sivek na představitele obou koalic, které uspěly v podzimních parlamentních...

Číst více
Foto: A.T.I.C. ČR

Blíží se TÝDEN turistických informačních center ČR

Ve vazbě na Světový den pro rozvoj informací vyhlásila Asociace turistických informačních center ČR (A.T.I.C. ČR) na období od 25. do 31. října TÝDEN turistických informačních center. Do akce se zapojí 146 informačních center z celé České republiky....

Číst více