CCRJM obnovila mapu restauračních okének

Centrála cestovního ruchu – Jižní Morava (CCRJM) spustila internetovou mapu okének, kde si mohou lidé vyzvednout kávu do kelímku, oběd do krabičky nebo třeba víno k domácí konzumaci. Cílem iniciativy je pomoc podnikatelům v pohostinství, kteří museli kvůli opatřením proti šíření koronaviru uzavřít své provozovny.

CCRJM spustila internetovou mapu výdejových okének

„Již na jaře letošního roku jsme vytvořili mapu podniků v Jihomoravském kraji nabízejících tzv. take away variantu občerstvení. Mapu jsme v tuto chvíli opět zmobilizovali a průběžně ji aktualizujeme i za pomoci široké veřejnosti,“ uvedla ředitelka CCRJM Pavla Pelánová.

Na mapě zájemci najdou kavárny, cukrárny, restaurace, bistra, vinařství, vinotéky i pivovary, které aktuálně nabízejí buď prodej s sebou, anebo možnost rozvozu. Provozovatelé, ale i zákazníci mohou okénka nahlásit na e-mail gourmet@ccrjm.cz nebo přes Instagram @southmoravia či @tastymoravia.

„Ačkoliv je momentálně omezen pohyb, věřím, že lidé si k okénkům cestu najdou, ať už cestou do nebo z práce či při výletu do přírody,“ doplnila Pelánová.

Foto: Shutterstock.com

 
 

Nejnovější články z rubriky Česko a jeho regiony

Foto: Shutterstock.com

Kvíz: Poznejte Česko – 5 tipů, které vám zpříjemní dovolenou

Jak dobře znáte Čechy a Moravu? Vyzkoušejte si náš kvíz! Nebojte se, není to nic těžkého. Správnou odpověď najdete vždy v nápovědě (článku) u každé otázky a po zodpovězení všech otázek v kvízu si můžete v klidu projít všechny odpovědi. Přejeme...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Vysoká návštěvnost hradů i zoo v Olomouckém kraji

Správci památek v Olomouckém kraji si zatím pochvalují prázdninovou návštěvnost, kterou pomáhá zvyšovat příznivé počasí i vyšší počet lidí trávicích letní dovolenou v ČR. Spokojeno je s počtem návštěvníků také vedení zoologické zahrady na Svatém Kopečku, která je nejnavštěvovanějším...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Nárůst poptávky u rezervačních portálů

Rezervační portály u domácích pobytů v současné době zaznamenávají až extrémní nárůst poptávky. Například Slevomat o uplynulém víkendu evidoval oproti předchozím letům trojnásobný zájem o ubytování, portál Hotel.cz pak v posledním červencovém týdnu zaznamenal nejvyšší návštěvnost a počet telefonických rezervací za...

Číst více