AVIAREPS spouští SwayFluence, zjednoduší influencer marketing

Prodejní, marketingová a komunikační agentura pro cestování a životní styl AVIAREPS uvádí na trh novou platformu pro vyhledávání kontaktů v influencer marketingu SwayFluence. Platforma odstraňuje z influencer marketingu dohady a domněnky vytvářením kvalitních propojení mezi značkami a influencery k dosažení autentičtějších a účinnějších kampaní.

Prodejní, marketingová a komunikační agentura pro cestování a životní styl AVIAREPS uvádí na trh novou platformu pro vyhledávání kontaktů v influencer marketingu SwayFluence

Rostoucí význam mikroinfluencerů činí influencer marketing dostupnějším. Přestože většina společností má vyhrazený rozpočet na influencer marketing, mnoho z nich nemá vlastní zdroje ani znalosti pro správu složitých kampaní a vyhledávání influencerů zůstává pro značky nejvýznamnější výzvou.

SwayFluence zjednoduší vyhledání na pouhé vyplnění formuláře. Pokud má značka záměr zrealizovat influencer kampaň, může jej rychle a snadno vložit na web SwayFluence. Specializovaný tým odborníků poté využije svoji globální databázi velkých i malých influencerů k nalezení perfektní shody pro danou kampaň.

„Úspěšné influenční kampaně se soustředí na kvalitu a autentičnost, a proto je zásadní, aby se hodnoty, zájmy a priority influencera i značky shodovaly. Hledání potenciálních partnerů však může být časově velmi náročný úkol. Během provádění influencer kampaní pro značky po celém světě jsme si uvědomili potřebu zjednodušit proces pomocí SwayFluence,“ uvedl generální ředitel společnosti AVIAREPS Edgar Lacker.

SwayFluence nabízí celou řadu flexibilních marketingových influencer služeb. Pro zkušenější značky s dedikovaným týmem věnujícím se influencer marketingu může být SwayFluence výbornou volbou. Těm, které potřebují větší podporu, může tým poskytnout také strategické poradenství nebo spravovat kampaň od začátku do konce. Díky spolupráci se SwayFluence jsou značkám zaručena spojení s prověřenými, kvalitními profesionály, kteří mohou účinně zviditelnit jejich kampaň, a influencerům je zaručeno více příležitostí pro spolupráci s atraktivními značkami.

Foto: AVIAREPS 

 

Nejnovější články z rubriky Česko a jeho regiony

Foto: Shutterstock.com (montáž: COT group)

Beskydy-Valašsko: spuštěn nový ubytovací rezervační systém

Více než 8 000 lidí navštívilo rezervační systém ubytování na stránkách www.beskydyportal.cz, kterým se Destinační management turistické oblasti Beskydy-Valašsko snaží pomoci turistům i hoteliérům v době koronavirové krize. Systém funguje zhruba měsíc, začátkem listopadu do něj byla zapojena asi...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Královéhradecký kraj má novou destinační společnost

V prosinci zahájila činnost nová destinační společnost Královéhradeckého kraje. Příspěvková organizace s názvem Královéhradecká krajská centrála cestovního ruchu převzala činnost končící Centrály cestovního ruchu Královéhradeckého kraje a společnosti Revitalizace KUKS, připravuje však i spoustu nových projektů. Centrála o tom...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

V okolí lipenské přehrady vznikají nové trasy pro běžkaře

Poblíž lipenské přehrady vzniknou nové trasy pro běžkaře. Stopy budou stroje upravovat pro klasiku i bruslení. Trasy povedou kolem Pasečné u Přední Výtoně a lyžaři se po nich dostanou například pod vrchol Svatý Tomáš. Novináře o tom informoval mluvčí...

Číst více