AVIAREPS spouští SwayFluence, zjednoduší influencer marketing

Prodejní, marketingová a komunikační agentura pro cestování a životní styl AVIAREPS uvádí na trh novou platformu pro vyhledávání kontaktů v influencer marketingu SwayFluence. Platforma odstraňuje z influencer marketingu dohady a domněnky vytvářením kvalitních propojení mezi značkami a influencery k dosažení autentičtějších a účinnějších kampaní.

Prodejní, marketingová a komunikační agentura pro cestování a životní styl AVIAREPS uvádí na trh novou platformu pro vyhledávání kontaktů v influencer marketingu SwayFluence

Rostoucí význam mikroinfluencerů činí influencer marketing dostupnějším. Přestože většina společností má vyhrazený rozpočet na influencer marketing, mnoho z nich nemá vlastní zdroje ani znalosti pro správu složitých kampaní a vyhledávání influencerů zůstává pro značky nejvýznamnější výzvou.

SwayFluence zjednoduší vyhledání na pouhé vyplnění formuláře. Pokud má značka záměr zrealizovat influencer kampaň, může jej rychle a snadno vložit na web SwayFluence. Specializovaný tým odborníků poté využije svoji globální databázi velkých i malých influencerů k nalezení perfektní shody pro danou kampaň.

„Úspěšné influenční kampaně se soustředí na kvalitu a autentičnost, a proto je zásadní, aby se hodnoty, zájmy a priority influencera i značky shodovaly. Hledání potenciálních partnerů však může být časově velmi náročný úkol. Během provádění influencer kampaní pro značky po celém světě jsme si uvědomili potřebu zjednodušit proces pomocí SwayFluence,“ uvedl generální ředitel společnosti AVIAREPS Edgar Lacker.

SwayFluence nabízí celou řadu flexibilních marketingových influencer služeb. Pro zkušenější značky s dedikovaným týmem věnujícím se influencer marketingu může být SwayFluence výbornou volbou. Těm, které potřebují větší podporu, může tým poskytnout také strategické poradenství nebo spravovat kampaň od začátku do konce. Díky spolupráci se SwayFluence jsou značkám zaručena spojení s prověřenými, kvalitními profesionály, kteří mohou účinně zviditelnit jejich kampaň, a influencerům je zaručeno více příležitostí pro spolupráci s atraktivními značkami.

Foto: AVIAREPS 

 

Nejnovější články z rubriky Česko a jeho regiony

Foto: Shutterstock.com

Lidé se mohou od soboty svézt turistickými vlaky

Turisté, cyklisté nebo rodiny s dětmi se mohou v sobotu 17. dubna letos poprvé svézt sezonními turistickými vlaky z Prahy do Středočeského kraje. Jako první vyjede již v 7:39 z hlavního nádraží Posázavský rychlík do Davle a Čerčan. Novinkou letošní sezony je...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

AHS: Horská střediska potřebují zahájit provoz

Horská střediska, která směla v zimě fungovat jen devět dní, navíc mimo hlavní sezonu, podle své asociace potřebují nyní zahájit standardní provoz. Počítají přitom s určitými opatřeními, která ochrání klienty i místní obyvatele, zároveň ale nebudou mít příliš...

Číst více
Logo: COT group

Vítězové VCCR oceněni během Travelconu

Ve čtvrtek 15. dubna byla slavnostně předána ocenění vítězům Velké ceny cestovního ruchu 2020/2021. Ve čtrnáctém ročníku této prestižní soutěže vyhlašované komunikační agenturou COT group byli oceněni autoři nejlepších kampaní, turistických produktů, elektronických projektů a také aktivit...

Číst více