5 zásadních novinek, které zkvalitňují veletrhy Go & Regiontour 2018

Veletrhy cestovního ruchu Go a Regiontour navštívilo loni více než 30 000 návštěvníků, kteří měli šanci si prohlédnout stánky 812 vystavujících firem. To je minulostí. Nová koncepce veletrhů 2018 má totiž ambici přilákat ještě více lidí, ale také podpořit veletrh jako unikátní B2B platformu. Na jaké další novinky se lze těšit?

1. Více krajů České republiky

Jedním z dlouhodobých cílů brněnských veletrhů je podpora národní prezentace cestovního ruchu v regionech České republiky. Nové pojetí tak více podporuje incoming i domácí cestovní ruch. „Jedním z hlavních bodů nového konceptu veletrhu je ucelená prezentace všech krajů České republiky. To je i cílem intenzivní spolupráce s Asociací krajů ČR, která byla stvrzena nově podepsanou víceletou smlouvou o spolupráci. Jsem rád, že již nyní můžeme potvrdit účast více krajů než při předchozím ročníku,“ uvedl ředitel veletrhu Miloň Mlčák. Brno se tak na čtyři dny promění v místo, kde budou moci lidé „procestovat“ Česko.

2. Kvalitní odborný program

Na brněnském výstavišti nebudou chybět ani špičkoví experti z oboru. Veletrhy proto odstartují konferencí na téma „Aktuální podpora cestovního ruchu v regionech a jak dále“. Následovat budou odborné panely. Ty se tematicky zaměří například na témata marketing v cestovním ruchu, certifikace destinačních managementů, systémy kvality služeb v cestovním ruchu, nadregionální spolupráce či vzdělávání pracovníků v daném oboru.

3. Nové rozmístění veletrhů

K Regiontouru se do nejmodernějšího pavilonu P nově přesune veletrh Go, který je zaměřen na výjezdový cestovní ruch. Nově k akci přiroste festivalová část, která kompletně obsadí pavilon F. Díky této kombinaci vzniká nové pojetí veletrhu, které návštěvníkům navíc nabízí zážitkovou část doprovodného programu.

4. Festivalový pavilon

Zájemce o dovolenou na vodě potěší prohlídka jachty, která hned po veletrhu zamíří na moře do Chorvatska. Na své si přijdou i milovníci cykloturistiky, potápění, pěší turistiky, golfu a wellness. Doprovodný program doplní cestovatelský festival GO kamera a festival krajových specialit a regionálních potravin REGFOODFEST.

5. Nová tvář tradičních veletrhů

S novým konceptem vznikla i nová komunikační kampaň, která cílí na cestovatelské emoce. Veletrhy, které připadají na 18. až 21. ledna 2018, se postupně představí s kampaní, která osloví rodinu s dětmi, ale třeba i horolezce, milovníky dovolené na vodě či pěší turistiky.
 

Veletrhy Brno

www.regiontour.cz 

 

Nejnovější články z rubriky Veletrhy

Foto: Shutterstock.com

Celyoturismu.cz končí, cestovní ruch se přesouvá na Komoraplus.cz

Vážení čtenáři, Váš oblíbený portál Celyoturismu.cz bude v horizontu 3 měsíců uzavřen. To podstatné z cestovního ruchu – vývoj, statistiky, analýzy, legislativní problematiku atd. – proto nově najdete na zpravodajském portálu Hospodářské komory ČR www.komoraplus.cz a také ve...

Číst více
Foto: Michal Ludvík

V Lysé nad Labem byly vyhlášeny výsledky TURISTPROPAGu

Sedmý ročník prestižní přehlídky turisticko-propagačních materiálů TURISTPROPAG zná vítěze. Odborná porota rozdala ceny ve 20 kategoriích – od propagačních letáků a brožur, kalendářů a spotů až po zpravodaje a publikace. Výsledky byly vyhlášeny ve čtvrtek 21. dubna v rámci veletrhu...

Číst více
Foto: CzechTourism

Otvírají se trhy v jihovýchodní Asii

Malajsie a Singapur v dubnu po více než dvou letech otevřely své hranice turistům. Na prvním „pocovidovém" veletrhu cestovního ruchu MATTA v Kuala Lumpur nechyběla ani agentura CzechTourism.  Její zástupce jednal s tamními partnery o společných akcích a aktivitách na podporu...

Číst více