Živý kraj láká turisty do Karlovarského kraje na internetu

Destinační agentura Živý kraj Karlovarského kraje za rok svého působení výrazně zvýšila návštěvnost prezentací kraje na webu i sociálních sítích. Využívá i nové komunikační cesty, například blogy, řekl ředitel agentury Petr Židlický.

Destinační agentura Živý kraj Karlovarského kraje za rok svého působení výrazně zvýšila návštěvnost prezentací kraje na webu i sociálních sítích

„Podařilo se přivést pozornost většího publika ke Karlovarskému kraji, a to pomocí několika nástrojů, s kterými jsme do té doby moc nepracovali. I to, že se pracuje s kreativou, že spolupracujeme se zahraničními zastoupeními CzechTourismu, že připravujeme produktové karty, kde máme konkrétní témata, které můžeme přetavit v produkty pro turisty, to všechno jsou věci, které dohromady vedou ke zvyšování návštěvnosti,“ uvedl Židlický.

Kromě propagace kraje na internetu ale agentura pořádá i akce pro pracovníky cestovních kanceláří nebo pro novináře, aby nabrali informace a mohli ve svých článcích na zajímavosti a turistické cíle v Karlovarském kraji upozornit v médiích.

Karlovarský kraj se prezentoval spoty například v internetových vyhledávačích, má vlastní turistický blog, kde se objevují obvykle i dva články týdně. Každý měsíc pořádá na sociálních sítích soutěže o vstupenky nebo exkluzivní kosmetiku od regionálních výrobců.

Velký potenciál vidí destinační agentura Živý kraj podle Židlického například i u blogerů a takzvaných influencerů. Jak řekl, tato forma komunikace se stává stále oblíbenější nejen v Česku, ale v celém světě.

Ačkoli Karlovarský kraj staví do značné míry na lázeňské tradici, která se v čase příliš nemění, podle Židlického už i samotné lázeňské hotely začínají využívat pro lákání klientů nové komunikační prostředky. Snaží se přizpůsobit nabídky trendům posledních let, kdy turisté chtějí dostat už připravený balíček služeb a výletů.

 Foto: Živý kraj

 

Nejnovější články z rubriky Česko a jeho regiony

Foto: CzechTourism

Zahraniční odborníci na cestovní ruch poznali Karlovarský kraj

První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...

Číst více
Foto: DMO Český Krumlov Region

Web destinace Český Krumlov Region uspěl ve Zlatém erbu

Webové stránky destinace Český Krumlov Region zabodovaly jako jedny z nejlepších v republice v soutěži Zlatý erb. V kategorii měst a obcí se umístily na druhé příčce v rámci Ceny místopředsedy vlády pro digitalizaci za nejlepší turistickou prezentaci. Ocenění se předávala...

Číst více
Foto: TO Pardubicko

Na Pardubicku jednali o výběru poplatků z pobytu i moderních technologiích

V Pardubicích se včera sešli místní aktéři cestovního ruchu. Debatovali například o moderních technologiích v turismu nebo o výběru poplatků z pobytu. Pravidelné jednání uspořádala už pošesté oblastní organizace cestovního ruchu s názvem Pardubicko - Perníkové srdce Čech.

Číst více