Destinační agentura Živý kraj Karlovarského kraje za rok svého působení výrazně zvýšila návštěvnost prezentací kraje na webu i sociálních sítích. Využívá i nové komunikační cesty, například blogy, řekl ředitel agentury Petr Židlický.
„Podařilo se přivést pozornost většího publika ke Karlovarskému kraji, a to pomocí několika nástrojů, s kterými jsme do té doby moc nepracovali. I to, že se pracuje s kreativou, že spolupracujeme se zahraničními zastoupeními CzechTourismu, že připravujeme produktové karty, kde máme konkrétní témata, které můžeme přetavit v produkty pro turisty, to všechno jsou věci, které dohromady vedou ke zvyšování návštěvnosti,“ uvedl Židlický.
Kromě propagace kraje na internetu ale agentura pořádá i akce pro pracovníky cestovních kanceláří nebo pro novináře, aby nabrali informace a mohli ve svých článcích na zajímavosti a turistické cíle v Karlovarském kraji upozornit v médiích.
Karlovarský kraj se prezentoval spoty například v internetových vyhledávačích, má vlastní turistický blog, kde se objevují obvykle i dva články týdně. Každý měsíc pořádá na sociálních sítích soutěže o vstupenky nebo exkluzivní kosmetiku od regionálních výrobců.
Velký potenciál vidí destinační agentura Živý kraj podle Židlického například i u blogerů a takzvaných influencerů. Jak řekl, tato forma komunikace se stává stále oblíbenější nejen v Česku, ale v celém světě.
Ačkoli Karlovarský kraj staví do značné míry na lázeňské tradici, která se v čase příliš nemění, podle Židlického už i samotné lázeňské hotely začínají využívat pro lákání klientů nové komunikační prostředky. Snaží se přizpůsobit nabídky trendům posledních let, kdy turisté chtějí dostat už připravený balíček služeb a výletů.
Foto: Živý kraj



