Zásadní změna u Czech holidays

Pozornému návštěvníkovi neušlo, že mezi vystavovateli na veletrhu GO chyběla cestovní kancelář Czech holidays. Chybí dokonce i v seznamu vystavovatelů únorového veletrhu Holiday World. Po důvodech jsme pátrali u jednatele této společnosti Jana Kučery.

Jan Kučera V letošním roce jsme se rozhodli pro zásadní změnu – nevydáváme tištěný katalog, neboť léta praxe ukázala, že tištěný katalog s roční působností ztrácí na své aktuálnosti už v době, kdy ho dostanete z tiskárny. Z tohoto důvodu také nevystavujeme na veletrzích, které sloužily jako distribuční místo výdeje katalogů.

Nebojíte se ztráty přízně svých prodejců?

Nebojíme. Věříme totiž, že naši stálí a úspěšní prodejci nám zůstanou věrní, znají náš produkt, jsou přesvědčeni o kvalitě našich služeb a využívají technologie, které nám umožňují efektivně spolupracovat i v budoucnu. Mám na mysli především systémy společností Cesys či Anchoice, které umožňují on-line aktualizaci našich nabídek. Navíc jsme analyzovali distribuci katalogů, ze které nám opakovaně vycházelo, že mezi odběrateli našich katalogů byly často společnosti s minimální nebo i nulovou produkcí. O to více se chceme zaměřovat na zdokonalování naší on-line nabídky na www.lazne.netwww.wellness-hotel.cz a následně všech marketingových činností, které s tím souvisejí. Své stávající prodejce budeme více zásobovat aktuálními nabídkami, kterých i naši dodavatelé využívají stále častěji. Na tento zrychlený trend v procesu nabídka–zákazník–prodej je třeba technologicky a marketingově reagovat.

A zaznamená vaše nabídka nějaké změny v letošním roce?

Změny jsou znatelné, většina našich partnerů, totiž provozovatelů lázní, dosti podstatně navýšila ceny svých produktů. To znamená, že lázeňská komerční turistika je sice žádaná, ale je otázkou, kde je ta hranice prodejnosti. V některých případech mám pocit, že už jsme za ní, ale lázně vědí, že svoje zařízení naplní pacienty zdravotních pojišťoven. Ale zpět k těm našim novinkám – ano, nabídku nadále rozšiřujeme, abychom klientům přiblížili nové destinace. Navíc se některé moravské lázně vrátily ke spolupráci s komerčními subjekty, takže naše nabídka je posílená i o moravské lázně. A v Maďarsku nabízíme mnohé nové a velmi atraktivní termální lázně, ale chystáme i další novinky v blízkém zahraničí. Všechny aktuality jsou k dispozici na www.lazne.netwww.wellness-hotel.cz.

Foto: -pmu-

www.lazne.net
www.czech-holidays.cz

 

 

Nejnovější články z rubriky Česko a jeho regiony

Foto: CzechTourism

Zahraniční odborníci na cestovní ruch poznali Karlovarský kraj

První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...

Číst více
Foto: DMO Český Krumlov Region

Web destinace Český Krumlov Region uspěl ve Zlatém erbu

Webové stránky destinace Český Krumlov Region zabodovaly jako jedny z nejlepších v republice v soutěži Zlatý erb. V kategorii měst a obcí se umístily na druhé příčce v rámci Ceny místopředsedy vlády pro digitalizaci za nejlepší turistickou prezentaci. Ocenění se předávala...

Číst více
Foto: TO Pardubicko

Na Pardubicku jednali o výběru poplatků z pobytu i moderních technologiích

V Pardubicích se včera sešli místní aktéři cestovního ruchu. Debatovali například o moderních technologiích v turismu nebo o výběru poplatků z pobytu. Pravidelné jednání uspořádala už pošesté oblastní organizace cestovního ruchu s názvem Pardubicko - Perníkové srdce Čech.

Číst více