Pozornému návštěvníkovi neušlo, že mezi vystavovateli na veletrhu GO chyběla cestovní kancelář Czech holidays. Chybí dokonce i v seznamu vystavovatelů únorového veletrhu Holiday World. Po důvodech jsme pátrali u jednatele této společnosti Jana Kučery.
V letošním roce jsme se rozhodli pro zásadní změnu – nevydáváme tištěný katalog, neboť léta praxe ukázala, že tištěný katalog s roční působností ztrácí na své aktuálnosti už v době, kdy ho dostanete z tiskárny. Z tohoto důvodu také nevystavujeme na veletrzích, které sloužily jako distribuční místo výdeje katalogů.
Nebojíte se ztráty přízně svých prodejců?
Nebojíme. Věříme totiž, že naši stálí a úspěšní prodejci nám zůstanou věrní, znají náš produkt, jsou přesvědčeni o kvalitě našich služeb a využívají technologie, které nám umožňují efektivně spolupracovat i v budoucnu. Mám na mysli především systémy společností Cesys či Anchoice, které umožňují on-line aktualizaci našich nabídek. Navíc jsme analyzovali distribuci katalogů, ze které nám opakovaně vycházelo, že mezi odběrateli našich katalogů byly často společnosti s minimální nebo i nulovou produkcí. O to více se chceme zaměřovat na zdokonalování naší on-line nabídky na www.lazne.net a www.wellness-hotel.cz a následně všech marketingových činností, které s tím souvisejí. Své stávající prodejce budeme více zásobovat aktuálními nabídkami, kterých i naši dodavatelé využívají stále častěji. Na tento zrychlený trend v procesu nabídka–zákazník–prodej je třeba technologicky a marketingově reagovat.
A zaznamená vaše nabídka nějaké změny v letošním roce?
Změny jsou znatelné, většina našich partnerů, totiž provozovatelů lázní, dosti podstatně navýšila ceny svých produktů. To znamená, že lázeňská komerční turistika je sice žádaná, ale je otázkou, kde je ta hranice prodejnosti. V některých případech mám pocit, že už jsme za ní, ale lázně vědí, že svoje zařízení naplní pacienty zdravotních pojišťoven. Ale zpět k těm našim novinkám – ano, nabídku nadále rozšiřujeme, abychom klientům přiblížili nové destinace. Navíc se některé moravské lázně vrátily ke spolupráci s komerčními subjekty, takže naše nabídka je posílená i o moravské lázně. A v Maďarsku nabízíme mnohé nové a velmi atraktivní termální lázně, ale chystáme i další novinky v blízkém zahraničí. Všechny aktuality jsou k dispozici na www.lazne.net a www.wellness-hotel.cz.
Foto: -pmu-
www.lazne.net
www.czech-holidays.cz