HOTELTIME SOLUTIONS prožívá další úspěšný rok na domácím trhu, kde nahrazuje systémy ve větších hotelech a soukromých řetězcích, neboť majitelé již chápou, že budoucnost je v cloudových řešeních a dodávkách komplexních služeb a technologií. Jak může ucelené řešení šetřit peníze a zároveň pomáhat s prodejem, se přesvědčují i klienti v zahraničí.
HotelTime Uk
George Titlow, Sales Director
for UK and Ireland
Po čtyřech letech pozvolného růstu na trhu ve Velké Británii došlo nyní k výraznému posílení lokální pobočky. Nový obchodní ředitel George Titlow, který dříve působil u STR Global, řídí z Londýnské kanceláře spolu se svým obchodním týmem rozvoj ve Velké Británii a Irsku. HotelTime se dlouhodobě zakládá na zákaznické podpoře, a proto i tato pobočka má již nově své vlastní supportní oddělení pouze pro tento region. Pro posílení pozice na tomto trhu se také bude HotelTime prezentovat na veletrzích Hotel Tech Live 25.–26. 9. a Independent Hotel Show 17.–18. 10. v Londýně, a to nejen formou stánku, ale také účastí na odborných panelech. Všichni čtenáři jsou srdečně zváni.
Sam Simons, International Business Development
HotelTime International
Pro další mezinárodní rozvoj vznikla samostatná společnost HotelTime International, která si klade za cíl rozšířit síť poboček HotelTime na strategických místech. Tento cíl bude také pomáhat naplňovat další posila týmu Sam Simons, který dříve působil v hotelovém a developerském prostředí v regionu EMEA.
Největší rozvoj zažívá HotelTime International v Africe, kde se podařilo úspěšně implementovat kompletní řešení HotelTime do 160pokojového hotelu Tamarind Tree v Nairobi. V Keni má HotelTime již celkově klienty s úhrnem 400 pokojů a 10 restauračních zařízení. Mimo to se stále rozšiřuje klientská základna v Tanzanii, hlavně na ostrově Zanzibar.
Zdeněk Kureš,
Implementation Manager
Velký důraz je nicméně kladen na vznik pobočky v UAE, která bude do budoucna sloužit jako klíčový uzel pro řízení aktivit v Africe a Asii. První 100pokojový klient v emirátu Ras al Khaimah je důkazem toho, že se tuto strategii daří naplňovat. Neméně významným počinem jsou také již klienti v oblasti Indického oceánu jako Šrí Lanka a Seychely.
Velice nadějný thajský trh, který již generuje své první klienty, má svého dedikovaného obchodního zástupce alokovaného v Bangkoku. Do konce roku zde dojde k rozšíření i o zákaznickou podporu a otevření fyzické kanceláře.
V současné době je naším nejvzdálenějším klientem resort na ostrovech Fidži.
Působením na více trzích a rozšiřováním klientské základny získává společnost HotelTime různorodou zpětnou vazbu na vylepšování systémů a hlavně na napojování dalších softwarů třetích stran, z čehož mohou těžit i naši současní a budoucí klienti na domácím trhu.
Webové stránky destinace Český Krumlov Region zabodovaly jako jedny z nejlepších v republice v soutěži Zlatý erb. V kategorii měst a obcí se umístily na druhé příčce v rámci Ceny místopředsedy vlády pro digitalizaci za nejlepší turistickou prezentaci. Ocenění se předávala...
Na Výstavišti v Lysé nad Labem se včera sešli porotci prestižní soutěže a přehlídky turisticko- propagačních materiálů Turistpropag 2022, aby vybrali vítěze v 19 kategoriích.
Rozhovor s Lenkou Žlebkovou, ředitelkou Kongresového centra Praha, byl domluvený více než týden, na klidnější dopoledne prvního březnového pátku. Světové události ale na dohody tohoto typu ohled jaksi neberou. Setkali jsme se nakonec o několik hodin později....