Organizace Vysočina Tourism představila nový e-shop, kde nabízí propagační předměty a turistické publikace o Vysočině. V nabídce bude například vysočinský Igráček turista a turistka nebo kniha Vysočina – příroda a krajina, plná nádherných barevných fotografií.
„Vytvořili jsme e-shop jako další formu, jak návštěvníkům Vysočiny, příznivcům, turistům a všem zájemcům nabídnout naše propagační materiály, publikace a suvenýry. Najdete ho na adrese eshop.vysocina.eu. Na potřebě jeho vzniku jsme se shodli s naším zřizovatelem Krajem Vysočina, neboť dnešní doba není příliš nakloněna hromadnému setkávání při veletrzích cestovního ruchu a dalších akcích, při nichž jsme turistům předávali naše turistické brožury až dosud nejčastěji,“ uvedl Tomáš Čihák, ředitel agentury Vysočina Tourism.
Stejně jako na veletrzích, i v e-shopu je Vysočina Tourism nabízí zájemcům zdarma, jen za poštovné a balné. Nechybí tu oblíbené předměty, jako jsou například Pivovary s výletem nebo Vysočina sklářská. Zájemci zde najdou turistickou mapu Vysočiny s legendou v češtině, angličtině i němčině, mapy s cyklotrasami a seznamem ubytování, z dalších brožur můžete objednávat třeba Hrady, zámky a historické objekty na Vysočině, Památky UNESCO, Top atraktivity Vysočiny a další.
Populárním předmětem by se mohla stát velká obrazová kniha Vysočina – příroda a krajina, kterou kraj vydal v roce 2019. Má 264 stran z křídového papíru a je rozdělena do patnácti oddílů podle regionů Vysočiny. Množství základních informací o jednotlivých lokalitách doplňuje spousta barevných fotografií typického rázu krajiny, rostlin a živočichů dané lokality. U každého oddílu najdete mapu celého okresu, kde jsou vyznačeny evropsky významné lokality, chráněné krajinné oblasti, přírodní parky, památky a rezervace.
Jelikož je legendární hračka Igráček z tohoto kraje, vyrábí firma v Novém Veselí figurky turisty a turistky i s logem Vysočiny na tričku, mapou a dalekohledem. Organizace Vysočina Tourism proto spustila kampaň, v níž vyzvala turisty, aby si figurky vzali s sebou na výlet po Vysočině. Chce, aby vyfotografovali hračku na místě, které je zaujalo, a fotografii Vysočina Tourism zaslali. Organizace ji pak ukáže na svých sociálních sítích jako inspiraci ostatním.
První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...
Webové stránky destinace Český Krumlov Region zabodovaly jako jedny z nejlepších v republice v soutěži Zlatý erb. V kategorii měst a obcí se umístily na druhé příčce v rámci Ceny místopředsedy vlády pro digitalizaci za nejlepší turistickou prezentaci. Ocenění se předávala...
V Pardubicích se včera sešli místní aktéři cestovního ruchu. Debatovali například o moderních technologiích v turismu nebo o výběru poplatků z pobytu. Pravidelné jednání uspořádala už pošesté oblastní organizace cestovního ruchu s názvem Pardubicko - Perníkové srdce Čech.