Veletrhy Brno chtějí do poloviny roku dojednat prodej většinového podílu dceřiné společnosti Brno Inn, která provozuje čtyřhvězdičkový hotel Holiday Inn sousedící přímo s výstavištěm. Zájemcem, s nímž vedení společnosti vlastněné městem jedná, je společnost CPI Hotels spadající do skupiny CPI Property Group, řekl generální ředitel Veletrhů Brno Jiří Kuliš.
Veletrhy vlastní Brno Inn ze 75 procent, zbývající podíl má společnost Českomoravská investiční. „O prodeji už přemýšlíme od roku 2012, ale neměli jsme žádnou nabídku. Nyní prodáváme na základě manažerské analýzy, která říká, že prodej je pro firmu výhodný. Navíc budeme potřebovat peníze na nové projekty,“ řekl Kuliš. Jde o stavbu nového pavilonu D či nové skladové hospodářství. Cenu, za kterou by měl být většinový podíl prodán, nechce Kuliš do ukončení transakce komentovat.
Hotel byl postaven před 20 lety a slouží z velké části návštěvníkům výstaviště, nabízí také kongresové prostory. Roční tržby se pohybují v posledních letech okolo 100 milionů korun, zisk byl v letech 2016 a 2017 do šesti milionů korun, což okomentoval Kuliš tak, že „výsledky jsou dlouhodobě na nule“.
Součástí smlouvy je i ujednání o tom, že nový majitel zachová kvalitu a rozsah služeb v současné podobě. CPI podle Kuliše usiluje o doplnění sítě hotelů v ČR, v Brně totiž zatím nepůsobí. Před rokem společnost zveřejnila záměr otevřít v roce 2021 nový hotel také v ulici Dornych v místě, kde do roku 1998 stál hotel Metropol. Dnes na jeho místě není nic.
První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...
Webové stránky destinace Český Krumlov Region zabodovaly jako jedny z nejlepších v republice v soutěži Zlatý erb. V kategorii měst a obcí se umístily na druhé příčce v rámci Ceny místopředsedy vlády pro digitalizaci za nejlepší turistickou prezentaci. Ocenění se předávala...
V Pardubicích se včera sešli místní aktéři cestovního ruchu. Debatovali například o moderních technologiích v turismu nebo o výběru poplatků z pobytu. Pravidelné jednání uspořádala už pošesté oblastní organizace cestovního ruchu s názvem Pardubicko - Perníkové srdce Čech.