Unikátní řízení cestovního ruchu

Foto: Shutterstock.com Foto: Shutterstock.com

Každá destinace potřebuje ke svému správnému fungování management. Stará se totiž o její rozvoj či tvorbu produktů a má na starosti také zajištění dostatku finančních prostředků pro své fungování a na samotnou podporu cestovního ruchu v dané destinaci. V ideálním případě by proto měl projekt Kategorizace a certifikace DMO agentury CzechTourism zajišťovat, že je v každé destinaci jasně definovaná organizace, která se o toto stará.

Tento obsah je pouze pro předplatitele. Zakoupit článek nebo objednat si předplatné.

Nejnovější články z rubriky Česko a jeho regiony

Foto: Shutterstock.com

Pro restart turismu chce MMR využít fondy EU i foodblogera

S cílem zmírnit následky pandemie využilo Ministerstvo pro místní rozvoj už 8,5 mld. Kč na dotační tituly pro cestovní ruch. Teď chce prosadit podporu turismu z evropských fondů v celkové výši 1,417 miliardy korun. Zároveň spouští on-line...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Na Petříně čeká turisty nové „íčko“

Petřínská rozhledna dnes otevírá nové informační centrum. Návštěvníci zde získají všechny potřebné turistické informace nebo se dozví řadu zajímavostí, které s rozhlednou a petřínským vrchem souvisí. Také si zde mohou objednat komentované vycházky s průvodci. Info stánek se...

Číst více
Foto: Jihočeská centrála cestovního ruchu

JCCR prohlubuje spolupráci s vysokými školami

Jihočeská centrála cestovního ruchu (JCCR) prohlubuje spolupráci s vysokými školami. Jedna z nejlépe hodnocených organizací destinačního managementu v ČR je v současné době nejen garantem zavedení segmentu cestovního ruchu do národního Registru praxí, v němž dosud chyběl, ale podporu vzdělávání...

Číst více