Letošní Czech Republic Travel Trade Day, který proběhl 21.–22. května v Liberci, byl bez přehánění opět nejvýznamnější akcí českého příjezdového turismu. Mezinárodního workshopu se zúčastnilo osm desítek zahraničních nákupčích a zhruba stejný počet tuzemských dodavatelů služeb, regionů a dalších subjektů.
Dvoudenní workshop Travel Trade Day (TTD) proběhl podle osvědčeného scénáře. Během prvního dne se zahraniční účastníci seznámili s činností naší národní turistické centrály a jejích zahraničních zastoupení. Ředitelka agentury CzechTourism Monika Palatková je rovněž informovala o detailech ústředního marketingového tématu České republiky pro příští rok, kdy si budeme připomínat výročí sametové revoluce. Představen byl rovněž nový destinační manuál. Hlavním programovým bodem ovšem byla individuální jednání mezi tuzemskými a zahraničními subjekty. Dodejme, že nákupčí letos přicestovali z Německa, Rakouska, Beneluxu, Francie, Itálie, Španělska, Skandinávie, 
![]() |
![]() |
Za rok v Budějovicích
Letošní ročník Travel Trade Day opět potvrdil, že se jedná o event žádaný a užitečný jak pro regiony, tak pro zástupce komerční sféry. Hovoří-li CzechTourism o Travel Trade Day jako o „nejvýznamnější akci příjezdového cestovního ruchu“, nejde o prázdnou proklamaci. Dobrá zpráva je, že již dnes se ví datum a místo příštího ročníku. Máte-li zájem o navázání spolupráce se zahraničními nákupčími či načerpání aktuálních informací z hlavních zdrojových trhů, poznamenejte si do svých diářů datum 8.–9. dubna 2019. Na příštím Czech Republic Travel Trade Day se potkáme v Českých Budějovicích.
Foto: -pmu-
| Podrobnou reportáž z letošního Travel Trade Day si můžete přečíst zde. |





