Spoty v maximální délce 15 minut a ne starší 2 let vybere Česká centrála cestovního ruchu ve dvoukolovém hodnoceníFoto: Shutterstock.com
Agentura CzechTourism otevřela druhý ročník mezinárodní soutěže Tourfilm 2022. Do dvou kategorií se mohou hlásit snímky propagující turistickou destinaci Česká republika, či videa z Česka propojující tradice s moderním přístupem v různých odvětvích (např. architektura, gastronomie, kultura atd.). Agentura o tom informovala v tiskové zprávě
Spoty v maximální délce 15 minut a ne starší 2 let vybere Česká centrála cestovního ruchu ve dvoukolovém hodnocení. Vítěz se může těšit nejen na zážitkový výlet po Česku, ale i na zviditelnění svého díla na zahraničních trzích.
„Tradice, a to jak v původním, tak především v jejich moderním vyznění, jsou hlavním tématem našich marketingových aktivit na zahraničních trzích pro rok 2022. Šikovným tvůrcům chceme dát možnost propagovat jejich práci v celosvětovém měřítku, což může být zajímavý benefit pro jejich profesní portfolio. Vítězná videa využijeme i v rámci našich marketingových kanálů pro domácí cestovní ruch – objeví se např. na volnočasovém portále Kudy z nudy, jehož návštěvnost v loňském roce 21,5 miliónu návštěv,“ přibližuje soutěž František Reismüller, ředitel odboru marketingu a zahraničních zastoupení agentury CzechTourism.
Soutěž videosnímků Tourfilm navazuje na stejnojmenný nejstarší mezinárodní filmový festival s cestovatelskou tematikou na světě, který se konal od roku 1967 a jehož posláním bylo uvést a ocenit dokumentární a propagační filmy a spoty, které svou obsahovou náplní a uměleckou úrovní přispívaly k rozvoji domácího i zahraničního cestovního ruchu. V roce 2019 se Tourfilm stal marketingovou soutěží a zaměřil se jen na snímky přispívající k propagaci regionů České republiky.
V letošním ročníku soutěže Tourfilm, bude odborná porota vybírat spoty ve dvou mezinárodních kategoriích, které jsou oproti loňskému roku otevřeny široké veřejnosti – amatérským, poloprofesionálním i profesionálním tvůrcům z celého světa. Novinkou je také kategorie spotů na téma české tradice. Snímky je do soutěže možno přihlašovat do 20. 2. 2022. Podrobný statut soutěže a přihlašovací formulář je k dispozici na www.czechtourism.cz.
První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...
Webové stránky destinace Český Krumlov Region zabodovaly jako jedny z nejlepších v republice v soutěži Zlatý erb. V kategorii měst a obcí se umístily na druhé příčce v rámci Ceny místopředsedy vlády pro digitalizaci za nejlepší turistickou prezentaci. Ocenění se předávala...
V Pardubicích se včera sešli místní aktéři cestovního ruchu. Debatovali například o moderních technologiích v turismu nebo o výběru poplatků z pobytu. Pravidelné jednání uspořádala už pošesté oblastní organizace cestovního ruchu s názvem Pardubicko - Perníkové srdce Čech.