Thomas Cook zakládá fond na rozvoj vlastní hotelové značky
8. 3. 2018
Britská cestovní kancelář Thomas Cook založila fond v objemu 150 milionů liber (téměř 4,3 miliardy korun) na rozvoj vlastní hotelové sítě. Fond má firmě pomoci zvýšit marže z provozu stejnojmenných hotelů, které vlastní, a zvýšit loajalitu zákazníků.
Firma nyní posílá klienty zhruba do 3000 hotelů ve Středomoří, Karibiku i jinde. Jen 190 jich ale nese značku Thomas Cook nebo Casa Cook a z nich společnost vlastní jen čtyři.
CK Thomas Cook vloni v září vstoupila do strategického partnerství se švýcarskou investiční společností LMEY Investments. Nedávno oznámila, že do fondu převádí dva ze svých hotelů a její partner tam převádí tři. První projekt fondu Thomas Cook Hotel Investments se soustředí na hotel Casa Cook na Ibize.
Společnost v únoru oznámila, že oživení poptávky po rekreaci v Turecku, které kompenzuje dopad vyšších nákladů ve Španělsku, jí letos pomůže splnit plánovaný zisk.
Během 84. valného shromáždění konfederace HOTREC, které se uskutečnilo v Praze, obdržel Pavel Hlinka evropské ocenění za svůj mimořádný přínos k propagaci odvětví cestovního ruchu a pohostinství v České republice. V tiskové zprávě to uvedla Asociace hotelů a restaurací České republiky (AHR...
Za podpory Vinařského fondu a ve spolupráci s Národním vinařským centrem se uskutečnil dvacátý ročník ojedinělé mezinárodní soutěže kupáží, asambláží a známkových vín Cuvée 2022 Ostrava. S velkým ohlasem se v tomto klání setkaly produkty značky Mucha Sekt - degustátoři...
Sedmý ročník prestižní přehlídky turisticko-propagačních materiálů TURISTPROPAG zná vítěze. Odborná porota rozdala ceny ve 20 kategoriích – od propagačních letáků a brožur, kalendářů a spotů až po zpravodaje a publikace. Výsledky byly vyhlášeny ve čtvrtek 21. dubna v rámci veletrhu...