Chcete poměřit svoji kreativitu s konkurencí? Nechat si odborně posoudit své marketingové aktivity? Nebo „jen“ upozornit veřejnost na svůj výjimečný produkt či projekt? K tomu všemu můžete využít prestižní soutěž Velká cena cestovního ruchu. Její 14. ročník byl zahájen před pár dny, své projekty můžete do celkem pěti kategorií přihlašovat do konce listopadu. Vyhlašovateli soutěže jsou tradičně komunikační agentura COT group a společnost Veletrhy Brno.
I ve svém 14. ročníku vychází soutěž z tradičního schématu, zároveň ale organizátoři operativně zareagovali na letošní nestandardní situaci v cestovním ruchu a přistoupili k úpravě soutěžních kategorií. V tomto ročníku mohou komerční společnosti, krajské úřady, města, obce, organizace destinačního managementu, zahraniční turistické centrály i další subjekty přihlašovat své projekty do následujících pěti soutěžních kategorií:
Nejlepší jednotná kampaň
Nejlepší turistický produkt
Nejlepší e-projekt (web, mobilní aplikace, technologie)
Startup roku v segmentu cestovního ruchu
Restart v cestovním ruchu v koronavirové době
Posledně jmenovanou kategorií organizátoři reagují na aktuální vývoj v cestovním ruchu. „Rádi bychom tímto způsobem upozornili na společnost či instituci z kteréhokoli segmentu cestovního ruchu, která se úspěšně vypořádala s nástrahami koronavirové krize a může být v tomto směru inspirací pro ostatní,“ uvádí jednatelka COT group Eva Frindtová.
Příjem přihlášek do všech výše uvedených kategorií probíhá do 30. listopadu 2020 prostřednictvím odkazu na webu soutěže (www.icot.cz/vccr), na kterém najdete i detailní pravidla. Soutěžní projekty bude stejně jako v minulých letech hodnotit odborná porota složená ze zástupců pořádajících společností, odborníků na marketing, grafiku či destinační management, představitelů akademické obce či profesních svazů. Slavnostní vyhlášení výsledků je naplánováno na první den veletrhů Go a Regiontour v Brně, tedy na čtvrtek 14. ledna 2021.
V reakci na aktuální dění se organizátoři rozhodli nevyhlásit v tomto ročníku Velké ceny cestovního ruchu dosud tradiční kategorii Cestovní kancelář roku. „Vzhledem k nestandardnímu průběhu letošní letní outgoingové sezony by hodnocení cestovních kanceláří nebylo z hlediska veřejnosti zcela objektivní,“ vysvětluje Eva Frindtová a dodává, že kategorie se do soutěže vrátí, jakmile se situace ve výjezdovém cestovním ruchu stabilizuje.
Potřebujete více informací?
Rád vám je poskytne Zdeněk Novák, Marketing Director COT Group. Pište na zdenek.novak@cot.cz
První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...
Webové stránky destinace Český Krumlov Region zabodovaly jako jedny z nejlepších v republice v soutěži Zlatý erb. V kategorii měst a obcí se umístily na druhé příčce v rámci Ceny místopředsedy vlády pro digitalizaci za nejlepší turistickou prezentaci. Ocenění se předávala...
V Pardubicích se včera sešli místní aktéři cestovního ruchu. Debatovali například o moderních technologiích v turismu nebo o výběru poplatků z pobytu. Pravidelné jednání uspořádala už pošesté oblastní organizace cestovního ruchu s názvem Pardubicko - Perníkové srdce Čech.