Skupina Accor odhalí lifestylový věrnostní program ALL
14. 3. 2019
Hotelová skupina Accor spustí od října 2019 nový zážitkový věrnostní program ALL (Accor Live Limitless), díky kterému budou moci klienti získat lístky na sportovní zápasy a kulinární show nebo poukázky do barů a restaurací. Skupina proto zahájila spolupráci se společnostmi AEG a IMG a fotbalovým klubem Paris Saint-Germain. Celková investice spojená s novým věrnostním programem činí 225 milionů eur.
Skupina Accor současně také změní své logo, aby korespondovalo s věrnostním programem ALL. Pojítkem je písmeno „A“, v jehož ztvárnění nechybí symbol stěhovavých ptáků – husa Berneška velká, která je tradičním symbolem skupiny Accor.
Nový věrnostní program bude určen všem hostům skupiny Accor. Otevře jim dveře napříč celým portfoliem více než 30 značek hotelové skupiny, ale také řady barů, restaurací a nočních klubů, a nabídne jim i zážitky, jako jsou sportovní utkání, kuchařské festivaly atd. Věrnostní program budou moci klienti spravovat pomocí aplikace a webové stránky.
Díky partnerství se společností AEG bude v rámci věrnostního programu možné získat více než 60 tisíc lístků na sportovní utkání v Latinské Americe, Asii a Evropě. Dále podepsala skupina Accor partnerství s IMG. To přinese členům programu vstupenky na kuchařské a kulinářské akce a festivaly. Počínaje rokem 2020 se členové ALL budou moci těšit na nejlepší kulinární festivaly v Londýně, Paříži, Sao Paulu, Hongkongu a Torontu. Během tří let se plánuje rozšíření partnerství i do dalších měst.
Posledním novým víceletým partnerstvím je spojení Accoru s fotbalovým klubem Paris Saint-Germain Football Club. Věrnostní program se stane hlavním partnerem a oficiálním sponzorem klubu počínaje sezónou 2019/2020, kdy se logo programu ALL objeví na dresech hráčů.
Webové stránky destinace Český Krumlov Region zabodovaly jako jedny z nejlepších v republice v soutěži Zlatý erb. V kategorii měst a obcí se umístily na druhé příčce v rámci Ceny místopředsedy vlády pro digitalizaci za nejlepší turistickou prezentaci. Ocenění se předávala...
Na Výstavišti v Lysé nad Labem se včera sešli porotci prestižní soutěže a přehlídky turisticko- propagačních materiálů Turistpropag 2022, aby vybrali vítěze v 19 kategoriích.
Rozhovor s Lenkou Žlebkovou, ředitelkou Kongresového centra Praha, byl domluvený více než týden, na klidnější dopoledne prvního březnového pátku. Světové události ale na dohody tohoto typu ohled jaksi neberou. Setkali jsme se nakonec o několik hodin později....