Největší skiareál v Libereckém kraji, který je v krkonošské Rokytnici nad Jizerou, chce více prodávat skipasy přes internet. Pořídil si i proto nový odbavovací systém a lyžaře bude lákat na slevy ve věrnostním programu. Dosud online prodeje využívalo asi jen pět až osm procent lyžařů, cílem je dostat se v letošní sezoně ke 20 procentům, řekl Vít Pražák, ředitel Spartaku Rokytnice, který areál provozuje.
Středisko se 17 kilometry tratí před sezonou investovalo 19 milionů korun, kromě pořízení nového odbavovacího systému začalo i s výměnou dožilého potrubí zasněžovacího systému a provedlo některé terénní úpravy.
Ceny přes online prodeje budou o deset procent levnější než u pokladny. Kdo v Rokytnici lyžuje opakovaně, bude mít slevu ještě větší. „Budou se mu načítat kredity, které bude moci využít při dalších nákupech,“ uvedl Pražák. Celodenní skipas v hlavní sezoně budě stát stejně jako loni 720 korun. Období za tuto cenu ale bude delší, od Vánoc až do začátku března.
Středisko letos zahájilo výměnu potrubí zasněžovacího systému, v ideálním případě by to chtělo zvládnout do tří let. Jako první se měnily dvě větvě staré 22 let. „Trubky byly plné rzi a netěsnily,“ uvedl předseda představenstva Spartaku Rokytnice René Roštejnský. Výměna potrubí by měla snížit spotřebu vody a energií pro zasněžování. Letos se dělalo zhruba 1,5 kilometru, celkem by mělo být nových osm kilometrů rozvodů. Vylepšení před sezonou doznala i modrá sjezdovka, na zhruba 400 metrech bylo potřeba vyrovnat terén v místě, kde před tím byla prohlubeň po vykácených pařezech.
Minulá sezona v Rokytnici patřila mezi vydařené, ve středisku lyžovalo zhruba 280 tisíc lidí a tržby měl areál skoro 90 milionů korun. Kdy začne letošní sezona ještě nevědí. Podle Pražáka jsou velké výkyvy teplot i během krátké doby, což zasněžování komplikuje. „Potřebovali bychom 40 hodin souvislého mrazu, abychom mohli začít,“ dodal.
První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...
Webové stránky destinace Český Krumlov Region zabodovaly jako jedny z nejlepších v republice v soutěži Zlatý erb. V kategorii měst a obcí se umístily na druhé příčce v rámci Ceny místopředsedy vlády pro digitalizaci za nejlepší turistickou prezentaci. Ocenění se předávala...
V Pardubicích se včera sešli místní aktéři cestovního ruchu. Debatovali například o moderních technologiích v turismu nebo o výběru poplatků z pobytu. Pravidelné jednání uspořádala už pošesté oblastní organizace cestovního ruchu s názvem Pardubicko - Perníkové srdce Čech.