Hosté hostelového řetězce a&o hostels se budou moci již brzy vyhnout čekání u recepcí. Provozovatel začíná svá zařízení vybavovat terminály pro samoobslužný check-in. Plošného nasazení se mají dočkat na jaře příštího roku.
Klasický check-in po příchodu na recepci, mobilní odbavení pomocí aplikace v chytrém telefonu, případně ubytování prostřednictvím terminálu v hostelové lobby. Tyto tři možnosti check-inu nabízí již několik hostelů německého řetězce a&o hostels, dalších třicet terminálů má přibýt do konce letošního roku. Plošně pak mají být samoobslužné kiosky zavedeny napříč zmiňovaným řetězcem na jaře příštího roku. Počet terminálů na jeden hostel bude závislý na velikosti samotného hostelu.
Ředitel marketingu a&o hostels Phillip Winter k projektu samoobslužného odbavení říká: „Naším cílem je poskytovat hostům co největší komfort. To znamená i vyhnutí se dlouhému čekání na recepci. Zpětná vazba je zatím pozitivní, zejména ve špičce a o víkendech. Self check-in je projekt, který ukazuje našeho inovativního ducha. Jsme zároveň jediný hostel, který tuto službu nabízí.“
Bez zajímavosti není skutečnost, že terminály pro self check-in byly vyvinuty a vyrobeny samotným řetězcem, projektový tým a&o na nich pracoval půl roku. „Projekty plně přizpůsobujeme potřebám našich zákazníků,“ vysvětluje Winter a dodává: „Jsme interdisciplinární tým, což je velká výhoda. Jsme pak schopni pracovat interně na nových projektech, velmi rychle je otestovat a zařadit do procesu.“ Zavedení self check-in je jedním ze tří velkých strategických projektů berlínské skupiny. Mezi další významné projekty patří mobilní klíč a redesign značky a&o hostels.
Skupina a&o hostels bude brzy nabízet 28 500 lůžek ve 23 městech a 8 zemích. Působí i v České republice – v Praze provozuje a&o Praha Metro Střížkov a a&o Praha Rhea. V první polovině roku 2019 zaznamenal řetězec přes 2 3 milionu přenocování a vykázal obrat téměř 80 milionů eur, což je meziročně o 8 procent více.
Po pandemii koronaviru lidé začali víc cestovat. Podle tabulek na portálu tourdata.cz, které vycházejí z dat publikovaných včera Českým statistickým úřadem, přijelo do tuzemských hotelů v letošním prvním čtvrtletí 2,8 milionu hostů. Tedy asi desetkrát víc než...
Asociace hotelů a restaurací ČR (AHR) ve spolupráci se společností Data Servis – informace zveřejnila výsledky vývoje tržeb v ubytovacích a stravovacích zařízeních za první čtvrtletí letošního roku. Z průzkumu vyplývá, že provozovatelé restaurací zažívají postupný návrat hostů na...
Během 84. valného shromáždění konfederace HOTREC, které se uskutečnilo v Praze, obdržel Pavel Hlinka evropské ocenění za svůj mimořádný přínos k propagaci odvětví cestovního ruchu a pohostinství v České republice. V tiskové zprávě to uvedla Asociace hotelů a restaurací České republiky (AHR...