×

Velká cena cestovního ruchu 2021/2022 začíná. Přihlaste svůj projekt.

Planujsmeny.cz nyní nabízí svůj docházkový systém zcela zdarma

V rámci podpory nejvíce zasažených českých firem nabízí planujsmeny.cz svůj systém pro stávající klienty z řad ubytovacích zařízení i pohostinství zcela zdarma. Nabídka ovšem platí i pro nové uživatele.

Provozy využívající docházkový systém planujsmeny.cz mají od měsíce dubna tento systém zcela zdarma. Pro hotely, hostely a jiné ubytovací zařízení je provoz systému zdarma v jejich stávající variantě poskytnut na 6 měsíců. Pro restaurace, kavárny a jiné stravovací zařízení je toto období nastaveno na 3 měsíce.

„Se začátkem této situace jsme nabídli náš systému a kapacity těm nejdůležitějším pro ušetření času automatizací organizace směn, okamžitým informováním zaměstnanců o všech změnách a zjednodušení komunikace v týmu. Po začátku naší spolupráce s první nemocnicí a ZZS jsme si potvrdili, že to jde i takto narychlo. Nyní systém začala využívat i nezisková organizace pro organizaci rozvozu obědů seniorům. S uzavřením hranic a karanténou jsme se rozhodli alespoň trochu odlehčit našim nejvíce zasaženým klientům a proto jsem jim poskytli aplikaci na překonání nejhoršího období zdarma,“ komentuje Miroslav Nedvěd, jednatel společnosti NPC Solutions provozující docházkový systém planujsmeny.cz.

Ukázka rozhraní systému planujsmeny.cz

Aplikace je poskytována zdarma i pro nové klienty. Systém je dostupný všem zaměstnancům online i v mobilní aplikaci, zaměstnance notifikuje ohledně relevantních změn. Manažerům a provozním okamžitě napovídá, který ze zaměstnanců je dostupný v potřebném čase a má požadovanou kvalifikaci. Systém poskytuje elektronickou evidenci docházky, takže zaměstnanci nyní nově pracující na home office nebo nepravidelně z terénu mohou z aplikace potvrdit začátek a konec práce. Manažer má přehled, kdo už pracuje a na konci měsíce je vše včetně nepřítomností a dovolených přehledně započteno a připraveno pro mzdy. 

„Toto dlouhé období zdarma jsme se rozhodli nabídnout i pro nové uživatele. Přeci jen, nyní jsou všichni extrémně vytížení, přichází hodně změn a každému pomůže ušetřit co nejvíce času. Až skončí toto nejnáročnější období, přijde volnější, kde bude spousta prostoru na optimalizaci provozu a přípravy na sezónu. Ať už jde o automatizaci zpracování rezervací, stahování plateb, zpracování objednávek nebo jiné. Už nebude nutné ztrácet čas opakujícím se plánováním směn, řešením záskoků a zpracováním mezd,“ dodává Nedvěd. 

 

Nejnovější články z rubriky Doprava

Foto: Shutterstock.com

Svátky pomohly American Airlines snížit ztrátu

Ztráta amerických aerolinek American Airlines Group bez zahrnutí mimořádných položek ve čtvrtém čtvrtletí klesla na 921 milionů USD (19,7 miliardy Kč) z 2,2 miliardy USD předloni, kdy zájem o cestování negativně ovlivnila pandemie nemoci covid-19. Ke zmírnění...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Boj o udržení slotů nutí dopravce v EU létat s poloprázdnými letadly

Evropské aerolinky v zimních měsících létají s téměř prázdnými letadly. A to jen proto, aby si kýžená místa pro vzlety a přistání, takzvané sloty, na letištích udržely i v době, kdy je poptávka po cestování slabší. Nedávná publicita kolem požadavku na...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Počet pasažérů Smartwings loni dosáhl 2,7 milionu!

Letecká společnost Smartwings loni na svých pravidelných linkách a charterových letech přepravila více než 2,5 milionu (2 529 611) cestujících, meziročně o 199 % více. Dalších 159 tisíc cestujících společnost přepravila na palubách svých letadel na letech pro jiné dopravce....

Číst více