Planujsmeny.cz nyní nabízí svůj docházkový systém zcela zdarma

V rámci podpory nejvíce zasažených českých firem nabízí planujsmeny.cz svůj systém pro stávající klienty z řad ubytovacích zařízení i pohostinství zcela zdarma. Nabídka ovšem platí i pro nové uživatele.

Provozy využívající docházkový systém planujsmeny.cz mají od měsíce dubna tento systém zcela zdarma. Pro hotely, hostely a jiné ubytovací zařízení je provoz systému zdarma v jejich stávající variantě poskytnut na 6 měsíců. Pro restaurace, kavárny a jiné stravovací zařízení je toto období nastaveno na 3 měsíce.

„Se začátkem této situace jsme nabídli náš systému a kapacity těm nejdůležitějším pro ušetření času automatizací organizace směn, okamžitým informováním zaměstnanců o všech změnách a zjednodušení komunikace v týmu. Po začátku naší spolupráce s první nemocnicí a ZZS jsme si potvrdili, že to jde i takto narychlo. Nyní systém začala využívat i nezisková organizace pro organizaci rozvozu obědů seniorům. S uzavřením hranic a karanténou jsme se rozhodli alespoň trochu odlehčit našim nejvíce zasaženým klientům a proto jsem jim poskytli aplikaci na překonání nejhoršího období zdarma,“ komentuje Miroslav Nedvěd, jednatel společnosti NPC Solutions provozující docházkový systém planujsmeny.cz.

Ukázka rozhraní systému planujsmeny.cz

Aplikace je poskytována zdarma i pro nové klienty. Systém je dostupný všem zaměstnancům online i v mobilní aplikaci, zaměstnance notifikuje ohledně relevantních změn. Manažerům a provozním okamžitě napovídá, který ze zaměstnanců je dostupný v potřebném čase a má požadovanou kvalifikaci. Systém poskytuje elektronickou evidenci docházky, takže zaměstnanci nyní nově pracující na home office nebo nepravidelně z terénu mohou z aplikace potvrdit začátek a konec práce. Manažer má přehled, kdo už pracuje a na konci měsíce je vše včetně nepřítomností a dovolených přehledně započteno a připraveno pro mzdy. 

„Toto dlouhé období zdarma jsme se rozhodli nabídnout i pro nové uživatele. Přeci jen, nyní jsou všichni extrémně vytížení, přichází hodně změn a každému pomůže ušetřit co nejvíce času. Až skončí toto nejnáročnější období, přijde volnější, kde bude spousta prostoru na optimalizaci provozu a přípravy na sezónu. Ať už jde o automatizaci zpracování rezervací, stahování plateb, zpracování objednávek nebo jiné. Už nebude nutné ztrácet čas opakujícím se plánováním směn, řešením záskoků a zpracováním mezd,“ dodává Nedvěd. 

 

Nejnovější články z rubriky Doprava

Foto: Shutterstock.com

Předvolební otázka za miliardy: Jak pomoct cestovnímu ruchu?

Česká unie cestovního ruchu zve na online tiskovou konferenci s názvem „Předvolební otázka za miliardy: Jak pomoct cestovnímu ruchu?". Kromě novinářů jsou zváni i zástupci odborné veřejnosti. Tisková konference proběhne 22. června od 15 hodin.

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Letiště Praha: nový šéf by měl nastoupit do začátku srpna

Nový šéf pražského letiště by měl do funkce nastoupit do poloviny letních prázdnin. Nyní ve výběrovém řízení skončil příjem přihlášek uchazečů, přesný počet ovšem ještě není znám. Následovat bude jejich zhodnocení a pohovory. Na dotaz ČTK...

Číst více
Foto: Letiště Praha

Aegean Airlines začaly létat do Heráklionu

Pro cesty na řecký ostrov Kréta lze od včerejška využít pravidelného spojení letecké společnosti Aegean Airlines. Linku z Letiště Václava Havla Praha do Heráklionu bude tento dopravce obsluhovat dvakrát týdně, vždy ve čtvrtek a sobotu. V plánu je...

Číst více