Planujsmeny.cz nyní nabízí svůj docházkový systém zcela zdarma

V rámci podpory nejvíce zasažených českých firem nabízí planujsmeny.cz svůj systém pro stávající klienty z řad ubytovacích zařízení i pohostinství zcela zdarma. Nabídka ovšem platí i pro nové uživatele.

Provozy využívající docházkový systém planujsmeny.cz mají od měsíce dubna tento systém zcela zdarma. Pro hotely, hostely a jiné ubytovací zařízení je provoz systému zdarma v jejich stávající variantě poskytnut na 6 měsíců. Pro restaurace, kavárny a jiné stravovací zařízení je toto období nastaveno na 3 měsíce.

„Se začátkem této situace jsme nabídli náš systému a kapacity těm nejdůležitějším pro ušetření času automatizací organizace směn, okamžitým informováním zaměstnanců o všech změnách a zjednodušení komunikace v týmu. Po začátku naší spolupráce s první nemocnicí a ZZS jsme si potvrdili, že to jde i takto narychlo. Nyní systém začala využívat i nezisková organizace pro organizaci rozvozu obědů seniorům. S uzavřením hranic a karanténou jsme se rozhodli alespoň trochu odlehčit našim nejvíce zasaženým klientům a proto jsem jim poskytli aplikaci na překonání nejhoršího období zdarma,“ komentuje Miroslav Nedvěd, jednatel společnosti NPC Solutions provozující docházkový systém planujsmeny.cz.

Ukázka rozhraní systému planujsmeny.cz

Aplikace je poskytována zdarma i pro nové klienty. Systém je dostupný všem zaměstnancům online i v mobilní aplikaci, zaměstnance notifikuje ohledně relevantních změn. Manažerům a provozním okamžitě napovídá, který ze zaměstnanců je dostupný v potřebném čase a má požadovanou kvalifikaci. Systém poskytuje elektronickou evidenci docházky, takže zaměstnanci nyní nově pracující na home office nebo nepravidelně z terénu mohou z aplikace potvrdit začátek a konec práce. Manažer má přehled, kdo už pracuje a na konci měsíce je vše včetně nepřítomností a dovolených přehledně započteno a připraveno pro mzdy. 

„Toto dlouhé období zdarma jsme se rozhodli nabídnout i pro nové uživatele. Přeci jen, nyní jsou všichni extrémně vytížení, přichází hodně změn a každému pomůže ušetřit co nejvíce času. Až skončí toto nejnáročnější období, přijde volnější, kde bude spousta prostoru na optimalizaci provozu a přípravy na sezónu. Ať už jde o automatizaci zpracování rezervací, stahování plateb, zpracování objednávek nebo jiné. Už nebude nutné ztrácet čas opakujícím se plánováním směn, řešením záskoků a zpracováním mezd,“ dodává Nedvěd. 

 

Nejnovější články z rubriky Doprava

Foto: Shutterstock.com

Celyoturismu.cz končí, cestovní ruch se přesouvá na Komoraplus.cz

Vážení čtenáři, Váš oblíbený portál Celyoturismu.cz bude v horizontu 3 měsíců uzavřen. To podstatné z cestovního ruchu – vývoj, statistiky, analýzy, legislativní problematiku atd. – proto nově najdete na zpravodajském portálu Hospodářské komory ČR www.komoraplus.cz a také ve...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Praha získá díky FlyArystan přímé spojení s Kazachstánem

Kazašská nízkonákladová společnost FlyArystan spustí od 12. června přímé spojení mezi Prahou a kazašským Aktau. Odlety Airbusu A320 pro 180 cestujících jsou plánované vždy v neděli, od 6. července přibude ještě čtvrteční let. Dopravce si Českou republiku vybral jako...

Číst více
Foto: Letiště Praha

Letiště Praha nabere až 200 nových zaměstnanců 

Letiště Praha v letošním roce plánuje odbavit dvojnásobek cestujících oproti roku 2021.  S předpokládaným nárůstem provozu je pro zachování komfortu nutné navýšit počet spolupracovníků, a to až o 200 zaměstnanců a o desítky pracovníků na dlouhodobé brigády formou dohod mimo...

Číst více