Ve spolupráci se zahraničními zastoupeními agentury CzechTourism uspořádalo Prague Convention Bureau (PCB) v prvním pololetí celkem čtyři poznávací cesty pro organizátory akcí z Itálie, Brazílie, Skandinávie a Mexika.
Jako první letos proběhl koncem ledna fam trip pro italské nákupčí, kterého se zúčastnilo celkem 11 osob a ke skupině se přidal také zástupce italského B2B magazínu. V polovině února následovala inspekční cesta pro zástupce sedmi brazilských agentur (obr. 1) a v polovině března fam trip pro nákupčí ze sedmi agentur z Norska a Švédska, kterého se opět zúčastnil i jeden norský novinář.
Prozatím posledním uskutečněným byl fam trip pro nákupčí zastupující osm agentur z Mexika (obr. 2), který se uskutečnil v druhé polovině května a který opět doprovodil i zástupce B2B magazínu.
Kromě tradičních site inspekcí v pražských kongresových hotelech a společenských prostorech zahrnoval program cest vždy také B2B workshop s lokálními zástupci kongresového průmyslu. Na něm měli nákupčí možnost se ještě více dopodrobna seznámit s pražskou kongresovou nabídkou. Program doprovodila také incentiva. Nákupčí měli možnost zažít takzvaný tablemapping, vyzkoušeli si zdobení českého skla, graffiti workshop u Lennonovy zdi či zažili jízdu historickými vozy Škoda nebo nově představenou tramvají T3 Coupé. Nechyběly ani ochutnávky tradiční české kuchyně, piva či průvodcované vycházky po historickém centru a Pražském hradě.




