O propagaci České republiky se postará agentura Mark/BBDO
8. 10. 2018
Reklamní agentura Mark/BBDO uspěla ve výběrovém řízení na propagaci České republiky jako turistické destinace vypsané agenturou CzechTourism. Úkolem agentury bude navrhnout kreativní koncept integrované marketingové kampaně, která bude realizována v období od ledna 2019 do prosince 2021 napříč všemi marketingovými kanály CzechTourism.
„Nabídka Mark/BBDO splnila naše požadavky a očekávání na 100 procent. Kreativní koncept dostatečně zohlednil požadavky na marketingové téma roku 2019. Agentura přesně vystihla charakteristiku jednotlivých destinací a místních zajímavostí a přišla i s originálním řešením, jak naše sdělení adresovat jednotlivým cílovým skupinám,“ uvedla ředitelka odboru strategie a marketingu CzechTourism Radana Koppová.
Navržený kreativní koncept pracuje s aktuálním turistickým trendem, který spočívá v poznávání destinace z pohledu místních lidí a zaměření na skutečně autentické zážitky. Dlouhodobá pozice značky „Česko, země příběhů“ zůstává a nový koncept na ni navazuje. Kampaň bude probíhat zejména v on-line prostředí a v roce 2019 se zaměří hlavně na německé, americké a ruské trhy.
„Agentura prezentovala dlouhodobý komunikační koncept, který nabízí široké možnosti komunikace a prezentace České republiky zahraničím turistům, ale zároveň podporuje domácí cestovní ruch. Jde o jednoduchou a pochopitelnou komunikaci plnou pozitivních emocí odrážející specifika jednotlivých destinací,“ vedoucí oddělení marketingové komunikace CzechTourism Andrea Jirglová.
První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...
Webové stránky destinace Český Krumlov Region zabodovaly jako jedny z nejlepších v republice v soutěži Zlatý erb. V kategorii měst a obcí se umístily na druhé příčce v rámci Ceny místopředsedy vlády pro digitalizaci za nejlepší turistickou prezentaci. Ocenění se předávala...
V Pardubicích se včera sešli místní aktéři cestovního ruchu. Debatovali například o moderních technologiích v turismu nebo o výběru poplatků z pobytu. Pravidelné jednání uspořádala už pošesté oblastní organizace cestovního ruchu s názvem Pardubicko - Perníkové srdce Čech.