Rada Asociace turistických informačních center (A.T.I.C. ČR) se již více než rok profesionálním způsobem zabývá vytvořením strategie budoucí činnosti asociace. Za tím účelem vytváří systémový dokument, který bude základem pro další směřování organizace.
Jednoznačným zájmem asociace je vysoká kvalita služeb turistických informačních center (TIC) a tomu adekvátní zajištění podpory pro optimální rozvoj jejich činností. Od analýzy SWOT a stanovení dlouhodobých cílů se tvorba strategie propracovala až k jednotlivým deseti strategickým cílům, pro něž se stanovily jednotlivé aktivity.
Jednání probíhají ve spolupráci a pod vedením odborného kouče, který pomáhá strategii precizovat a upřesňovat, dle námětů a podnětů členů rady asociace. Samotné naplňování cílů pak bude probíhat v řádu příštích let.
Ve středu 4. května se uskutečnila valná hromada Prague Convention Bureau, v rámci níž proběhla volba nového představenstva a členů revizní komise. Kongresový průmysl Prahy, který je oficiálně zastřešován právě Prague Convention Bureau, tak získal nové vedení.
Asociace hotelů a restaurací ČR (AHR) ve spolupráci se společností Data Servis – informace zveřejnila výsledky vývoje tržeb v ubytovacích a stravovacích zařízeních za první čtvrtletí letošního roku. Z průzkumu vyplývá, že provozovatelé restaurací zažívají postupný návrat hostů na...
Horská střediska vstupují do letní sezóny. Na české hory se letos chystá až 40 % Čechů, především na prodloužené víkendy. Nejčastěji zde hledají odpočinek i sportovní vyžití. Lanové dráhy budou moci namísto lyžařů využít turisté i cyklisté. Rekordní...