Představte si svět, ve kterém používáte pro své podnikání nejmodernější technologie. Stará omezení se rázem rozplynou a vaši klienti nepoznají rozdíl mezi vaším novým webem a portálem těch největších hráčů na trhu. Více než dva roky byl tento svět připravován týmem vývojářů společnosti Darkmay, provozovatele nejoblíbenějšího systému pro provizní prodejce – CeSYS. Výsledkem je dlouho očekávané a zcela nové řešení webových stránek pro cestovní agentury – CeSYS 4. O tom, že je opravdu na co se těšit, jsme si povídali s obchodním ředitelem Janem Duffkem.
Jaký cíl jste si stanovili pro nový CeSYS 4?
Cíl byl pouze jeden. Vyrobit nové řešení klientských CeSYS webovek, které si může opět dovolit každý provizní prodejce a které dokáže šlapat na paty silným hráčů na trhu minimálně po několik dalších let. Žádná sestava líbivých kosmetických úprav „starého“ CeSYSu, ale nekompromisní evoluce toho zcela elementárního z pohledu funkčnosti webu – samotného zdrojového kódu všech webů běžících na CeSYSu. Znáte to, všechno má svoji trvanlivost a postupem času pomalu ale jistě zastarává a přijde chvíle, kdy je třeba přejít na nové řešení. V IT to platí dvojnásob, a proto jsme CeSYS 4 postavili na tom nejlepším, co je k dispozici. „Čtyřka“ běží, na rozdíl od „trojky“, na nejoblíbenějším responzivním „mobile-first“ frontendu na světě a návštěvníci webu si na první pohled oblíbí jeho bezvadnou responzivitu a rychlost načítání. Navíc, a to je pro nás velmi důležité, web na CeSYSu bude spolehlivě fungovat po mnoho dalších let.

S novým systémem většinou přicházejí i nové nástroje. Nejinak tomu bude asi u CeSYS 4…
Ano, máte pravdu. Obecně se snažíme velmi pečlivě sledovat trendy v prodeji zájezdů na internetu a ty pak promítnout v maximální možné míře právě do nových nástrojů. Konkrétně mohu zmínit například kompletně inovovaný proces vyhledávání od vyhledávací masky přes „upřesňovač“ výsledků až po nový objednávkový formulář připravený na tvorbu on-line rezervací a třeba i platbu kreditkou. Nově jsme pojali „kartu“ termínu zájezdu s motivujícími prvky pro rychlý přechod potenciálního klienta na objednávkový formulář, umíme on-line ověření dostupnosti zájezdu u vybraných českých a všech německých CK a přidali jsme zcela unikátní věc – časovou osu trvání zájezdu – klient přesně ví, jak dlouho bude v destinaci.
Jakým způsobem jste vyřešili otázku tvorby a realizace designů pro klientské weby na CeSYS 4?
Nejjednodušší cesta ke skutečně funkčnímu designu webu vede přes CeSYS Design Centrum. Všechny designy pro naše klienty připravuje tým profesionálních grafiků a UX designérů. Jejich návrhy pak procházejí testovacím procesem, který zajistí maximální efektivitu designu jako prodejního nástroje. Jednoduše nejde jen o to, aby se design líbil, ale aby fungoval a z potenciálních klientů generoval klienty skutečné. Díky inovovanému přístupu k tvorbě obsahu webu si současně můžete vytvořit vlastní rozvržení layoutu pro každou jednotlivou stránku. Na vašem webu už nemusejí všechny stránky vypadat jednoduše stejně, ale můžete si je přizpůsobit informacím, které na nich chcete prezentovat.
Rozšíříte stávající nabídku verzí s CeSYS 4 i o nějaké nové?
Ano, rozšíříme, a to o novou verzi CeSYS 4 Ultimate. Ta je určena pro provizní prodejce, kteří se soustřeďují na internetový prodej, a my jim nabídneme robustní nástroj, který snese srovnání s weby velkých on-line prodejců. Mimo jiné budou k dispozici nástroje pokročilého marketingu pro synchronizaci s marketingovými nástroji Googlu a Facebooku a další speciality, které nikde jinde než v CeSYSu nenajdete.
Kdy bude CeSYS 4 oficiálně představen?
Všechny novinky obvykle představujeme na podzimních roadshows „CeSYS Live!“ a nejinak tomu bude i s představením CeSYS 4. Srdečně zveme všechny cestovky do Prahy (25. 11. 2019), Brna (28. 11. 2019) a Ostravy (29. 11. 2019). Registrovat se můžete na www.cestovnisystem.cz.
Text: Darkmay
Foto: archiv COT
