Moravské kraje představily společně vydaný magazín

Olomoucký, Jihomoravský, Moravskoslezský a Zlínský kraj vydaly ve spolupráci nový tištěný magazín nazvaný The Best of Moravia & Silesia (To nejlepší z Moravy a Slezska). Publikace byla oficiálně představena a pokřtěna na dnes již tradičně společné tiskové konferenci zmíněných krajů, která probíhá v rámci brněnského veletrhu Regiontour 2017.

Zleva: Jiří Sukop (statutární náměstek hejtmana Zlínského kraje), Petr Hybler (člen Rady Jihomoravského kraje), Jan Krkoška (náměstek hejtmana Moravskoslezského kraje), Oto Košta (hejtman Olomouckého kraje), Ivan Marek (m-ARK Marketing a reklama).

Zmíněný magazín je cílen především na zahraniční návštěvníky krajů. Dle zástupců krajů bylo hlavním smyslem jeho vzniku nabídnout turistům, v současné záplavě digitálních médií, tradiční propagační médium. Magazín je koncipován jako souhrn poutavých článků o cestovatelských zajímavostech jednotlivých krajů a novinek z Moravy a Slezska, které jsou doplněny poutavými fotografiemi. Jeho zajímavost spočívá především v tom, že se nejedná o turistického průvodce, ale o skutečný magazín, který má u potenciálních návštěvníků vyvolat emoce a touhu destinaci Morava a Slezsko navštívit. Dle ředitele reklamní agentury m-ARK Marketing a reklama Ivana Marka právě toto digitální forma prezentace zajistit neumí. Stejně jako dostatečně komplexní informace na jednom místě.

Sto stran tištěného materiálu představuje krajinářské, architektonické a duchovní bohatství všech zainteresovaných krajů, přičemž prostor je věnován i zručnosti lidí, včetně folklórních jedinečností a lokální gastronomie.

Vzhledem k cílové skupině byl magazín vydán ve dvou jazycích, konkrétně polštině a angličtině, přičemž každá mutace v nákladu 10 tisíc kusů. Na finančních nákladech spojených s realizací projektu se jednotlivé kraje podílely rovným dílem. Distribuován bude samozřejmě především na zahraničních veletrzích, prezentačních akcích cestovního ruchu a jednáních s odbornou veřejností. Dále bude k dispozici subjektům, které v tuzemsku poskytují služby v cestovních ruchu zahraničním hostům.

Spolupráce zmíněných krajů funguje úspěšně již deset let a neprobíhá pouze formálně. Díky tomu se dle jejich představitelů daří kontinuálně zvyšovat návštěvnost napříč celým regionem.

Nejnovější články z rubriky Česko a jeho regiony

lupina mnoholista vlci bob

Vlčí bob ničí Krkonoše: proč byste ho měli trhat, ne obdivovat?

Číst více
Foto: CzechTourism

Zahraniční odborníci na cestovní ruch poznali Karlovarský kraj

První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...

Číst více
Foto: DMO Český Krumlov Region

Web destinace Český Krumlov Region uspěl ve Zlatém erbu

Webové stránky destinace Český Krumlov Region zabodovaly jako jedny z nejlepších v republice v soutěži Zlatý erb. V kategorii měst a obcí se umístily na druhé příčce v rámci Ceny místopředsedy vlády pro digitalizaci za nejlepší turistickou prezentaci. Ocenění se předávala...

Číst více