Snímek z loňského offline ročníku MBM Tourism PragueFoto: ABF
Podzimní veletrh HOLIDAY WORLD se v důsledku protiepidemických opatření neuskuteční. Jako náhradu připravila společnost ABF ve spolupráci s Centrem pro regionální rozvoj České republiky druhý ročník eventu s názvem MBM Tourism Prague. V letošním roce proběhne čistě online, tedy formou virtuálních jednání na webové stránce akce. Uskuteční se na přelomu září a října. Uzávěrka přihlášek je 15. září!
MBM je zkratkou pro Matchmaking business meetings, tedy předem připravené obchodní schůzky podle požadavků jejich účastníků. A přesně touto formou akce proběhne. „Partnery pro jednání si vyberete z přihlášených firem, jejichž seznam naleznete v katalogu na webu projektu před akcí,“ vysvětluje Michaela Volná z ABF.
Obory a aktivity, kterým bude projekt MBM Tourism Prague 2021 určen:
Asociace, instituce a klastry z oblasti cestovního ruchu
Cestovní kanceláře a agentury, tour operátoři
Hotely, restaurace, lázně, wellness
Doprava a udržitelná mobilita
Digitální řešení pro cestovní ruch, podpůrné služby pro turismus
Nové trendy, projektové partnerství
Kulturní dědictví, restaurování a renovace
MBM Tourism Prague 2021 proběhne na webové stránce projektu http://mbm-tourism-prague-2021.b2match.io/. Schůzky potrvají 20 minut, každý účastník bude moci absolvovat až 15 jednání. Účast na jednáních, během kterých můžete získat nové mezinárodní obchodní kontakty, je zdarma.
Přihlašování na akci probíhá prostřednictvím zmiňovaných webových stránek.
První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...
Webové stránky destinace Český Krumlov Region zabodovaly jako jedny z nejlepších v republice v soutěži Zlatý erb. V kategorii měst a obcí se umístily na druhé příčce v rámci Ceny místopředsedy vlády pro digitalizaci za nejlepší turistickou prezentaci. Ocenění se předávala...
V Pardubicích se včera sešli místní aktéři cestovního ruchu. Debatovali například o moderních technologiích v turismu nebo o výběru poplatků z pobytu. Pravidelné jednání uspořádala už pošesté oblastní organizace cestovního ruchu s názvem Pardubicko - Perníkové srdce Čech.