Marketingové aktivity a spolupráce v cestovním ruchu v době covid-19 z pohledu DMO

Jednou z úloh České centrály cestovního ruchu – CzechTourism je spolupráce s regiony a s organizacemi destinačního managementu (DMO) na všech úrovních. To, že koronavirová krize přinesla velké obtíže všem subjektům cestovního ruchu, není novinkou. Na druhou stranu se díky tomuto mimořádnému stavu podařilo posílit spolupráci napříč celým odvětvím a ani v případě agentury CzechTourism a krajských DMO se nejednalo o výjimku.

Tento obsah je pouze pro předplatitele. Zakoupit článek nebo objednat si předplatné.

Nejnovější články z rubriky Česko a jeho regiony

Zdroj: TO Pošumaví

Turistická oblast Pošumaví vydala „kupónovou knížku“

Turistická oblast Pošumaví, v březnu nově certifikovaná agenturou CzechTourism, jako první v Plzeňském kraji propojila obce a podnikatele v cestovním ruchu. Zájmový spolek, který zastupuje přes 60 měst a obcí s více než 50 000 obyvateli, vydal brožuru Útržky z Pošumaví s kupóny, které...

Číst více
Foto: Město Františkovy Lázně

Města lázeňského trojúhelníku míří do UNESCO, kraj chystá podporu

(aktualizováno) Jedenáct předních lázeňských měst Evropy, mezi nimiž jsou i Karlovy Vary, Mariánské Lázně a Františkovy Lázně, se výrazně přiblížilo získání titulu světového dědictví UNESCO. V dokumentu, který byl zveřejněn 4. června 2021, totiž poradní organizace ICOMOS doporučila mezinárodní...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Z romantických zřícenin na odpočinek ve zlatavém moku 

Plzeňský kraj, to je mimo jiné krásná příroda Českého lesa a Pošumaví, jež v sobě skrývá nejednu pozoruhodnou zříceninu. K těm nejznámějších patří Přimda, Gutštejn či Radyně. Dnes vás ale pozveme na ty méně známé, které rozhodně stojí...

Číst více