Kongresové centrum Praha (KCP) vloni zvýšilo tržby meziročně o víc než čtyři procenta na 488 milionů korun. Kvůli investici do rekonstrukce prostor a modernizace vybavení ale hospodaření centra skončilo ztrátou 73 milionů korun. Kongresové centrum navštívilo v roce 2017 téměř 250 000 účastníků, kteří zavítali na 246 akcích.
Celkové náklady společnosti, bez vlivu rekonstrukce, byly 446 milionů korun. Do oprav budovy loni KCP vložilo 320 milionů korun. Po očištění o investici do obnovy objektu skončila firma v zisku 47 milionů korun, což je o 5,7 procenta víc než o rok dřív.
Tržby krátkodobých pronájmů bez cateringu se i přes výpadek akcí z důvodu rekonstrukce v období srpna až října 2017 udržely na 159 milionech korun, tedy o 2 procenta méně než v roce 2016. Tržby dlouhodobých pronájmů vykázaly meziroční růst ve výši 2,5 procenta na 156,3 milionu korun, což představuje nejlepší výsledek za posledních 10 let.
V rámci rekonstrukce KCP byla v roce 2017 dokončena první etapa úprav interiéru i exteriéru Kongresového centra Praha. Velká změna se týkala modernizace prostor, kompletního vylepšení technického zázemí, zlepšení energetického hospodářství, nové Wi-Fi infrastruktury a inovací v AV technologií. Ke konci roku pak společnost uvedla na trh nový branding.
Nejvýznamnější akcí minulého roku, která se v prostorách KCP konala, byl kongres mezinárodní kongresové asociace ICCA, který do Prahy přilákal 1 264 expertů z oboru kongresového průmyslu ze 79 zemí světa.
První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...
Webové stránky destinace Český Krumlov Region zabodovaly jako jedny z nejlepších v republice v soutěži Zlatý erb. V kategorii měst a obcí se umístily na druhé příčce v rámci Ceny místopředsedy vlády pro digitalizaci za nejlepší turistickou prezentaci. Ocenění se předávala...
V Pardubicích se včera sešli místní aktéři cestovního ruchu. Debatovali například o moderních technologiích v turismu nebo o výběru poplatků z pobytu. Pravidelné jednání uspořádala už pošesté oblastní organizace cestovního ruchu s názvem Pardubicko - Perníkové srdce Čech.