Kongresové centrum Praha (KCP) získalo letos v březnu uznávané ocenění Czech Business Superbrands 2018, které se společnostem uděluje podle předem daných atributů jako jsou známost, budování brandu, inovace či prestiž. Pro Kongresové centrum Praha toto ocenění představuje odměnu za dlouhodobé konzistentní úsilí o jeho rozvoj.
„Jsem moc ráda, že po loňském rebrandingu společnosti, získáváme tak prestižní ocenění jako je Superbrands 2018. Zisk tohoto ocenění je obrovskou podporou našich aktivit směřujících k transformaci společnosti v moderní, efektivní, příjemnou, společensky zodpovědnou a technologicky vyspělou společnost s prvotřídními službami. Podporuje také naplnění naší mise vytvářet z Kongresového centra Praha skvělé a přátelské místo pro inspirativní vědecká, lékařská, obchodní i politická setkání, která budou pomáhat vzniku projektům pro lepší svět,“ uvedla Lenka Žlebková, obchodní a marketingová ředitelka společnosti.
Superbrands je nejuznávanější nezávislou globální autoritou v oblasti hodnocení a oceňování obchodních značek. Titul Superbrands získávají značky s vynikající pověstí, s nimiž si zákazníci spojují významné hodnoty či k nim mají osobní vztah. Ocenění uděluje nezávislá komise expertů Brand Council, která je složená z profesionálů z oblasti byznysu, komunikace, marketingu, médií a marketingového výzkumu.
Zisk ocenění Superbrands 2018 je uznáním postavení značky KCP na lokálním trhu a potvrzením dlouhodobé vize jeho zástupců patřit mezi nejlepší desítku kongresových zařízení v rámci Evropy.
Foto: KCP