Karlovarské infocentrum má cílit na nové skupiny klientů

Nové vedení Karlových Varů chce změnit práci turistického infocentra. Odvolalo ředitelku a chce, aby se infocentrum zaměřilo na nové skupiny klientů, například mladší návštěvníky, řekla dnes novinářům primátorka Karlových Varů Andrea Pfeffer Ferklová.

Nové vedení Karlových Varů chce změnit práci turistického infocentra

„Infocentrum musí zkusit získat pro Karlovy Vary nového klienta. To znamená se trochu zaměřit i na klienty krátkodobějších pobytů, abychom je znovu naučili, co to vlastně je starat se o své zdraví a preventivně pak jezdit i na delší dobu. Je potřeba v lidech opět vybudovat povědomí o tom, co to lázeňství je,“ uvedla primátora.

Odvolaná ředitelka infocentra Jitka Štěpánková stála v jeho čele od roku 2011. Infocentru za tu dobu výrazně stoupl počet návštěvníků, kterým jeho pracovníci pomohli. Ročně obslouží přes 240 tisíc klientů, zatímco ještě před sedmi lety to bylo 131 tisíc klientů.

„V oblasti propagace destinace jsme začínali od píky. Vytvořili jsme jednotný vizuální styl, nastavili propagované produkty, zahájili komunikaci s profesními sdruženími. Nové webové stránky jako hlavní prezentační médium v rámci propagace destinace byly oceněny mnoha odborníky a dosáhly návštěvnosti téměř 1,6 milionu návštěv za rok v roce 2018 proti 285 tisíc v roce 2012,“ sdělila ČTK Štěpánková.

Podle primátorky, která má zkušenosti s cestovním ruchem jako bývalá ředitelka Grandhotelu Pupp, by se ale nové skupiny návštěvníků měly oslovovat také novou formou. Například vzhledem k tomu, že by cílem zájmu měli být i mladší lidé, daleko větší důraz by podle Pffefer Ferklové měl být dán na komunikaci přes sociální sítě, blogy a podobně.

Nové vedení města ale zároveň pro letošní rok snížilo provozní dotaci infocentru, a to o tři miliony korun. Letos tak bude mít městské infocentrum na provoz 12,5 milionu korun.

Foto: IC Karlovy Vary

 

Nejnovější články z rubriky Česko a jeho regiony

Foto: CzechTourism

Zahraniční odborníci na cestovní ruch poznali Karlovarský kraj

První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...

Číst více
Foto: DMO Český Krumlov Region

Web destinace Český Krumlov Region uspěl ve Zlatém erbu

Webové stránky destinace Český Krumlov Region zabodovaly jako jedny z nejlepších v republice v soutěži Zlatý erb. V kategorii měst a obcí se umístily na druhé příčce v rámci Ceny místopředsedy vlády pro digitalizaci za nejlepší turistickou prezentaci. Ocenění se předávala...

Číst více
Foto: TO Pardubicko

Na Pardubicku jednali o výběru poplatků z pobytu i moderních technologiích

V Pardubicích se včera sešli místní aktéři cestovního ruchu. Debatovali například o moderních technologiích v turismu nebo o výběru poplatků z pobytu. Pravidelné jednání uspořádala už pošesté oblastní organizace cestovního ruchu s názvem Pardubicko - Perníkové srdce Čech.

Číst více