Kampaň V Praze jako doma bude prodloužena

Díky kampani V Praze jako doma přijelo v létě do metropole téměř 60 tisíc lidí, a to zejména z tuzemska, Německa, Rakouska a Slovenska. Kampaň zaznamenala pozitivní ohlasy, hlavní město tak společně s Prague City Tourism akci V Praze jako doma prodlouží až do konce prosince letošního roku.

Díky kampani V Praze jako doma přijelo v létě do metropole téměř 60 tisíc lidí, a to zejména z tuzemska, Německa, Rakouska a Slovenska

Prodloužení je možné díky množství benefitů a dobře nastavenému systému. Podpoří tak i předvánoční cestovní ruch a připraví speciální vánoční nabídky. Podle zástupců Prague City Tourism měli návštěvníci k dispozici volné vstupy, které ale nebyly vyčerpány a vrátily se tak zpátky do oběhu k možnému dalšímu využití. Program tak může fungovat o tři měsíce déle, než bylo původně plánováno.

„Hlavní město podpořilo restart cestovního ruchu částkou 120 milionů korun. Budu moc ráda, když se díky prodloužení kampaně V Praze jako doma tyto finanční prostředky do poslední koruny využijí a pomůžou tak podnikatelům v oblasti turismu a zároveň zpříjemní návštěvníkům Prahy pobyt v hlavním městě,“ uvedla radní pro kulturu a cestovní ruch Hana Třeštíková.

Do programu se zapojilo více než 400 ubytovacích zařízení. Návštěvníci mohou využít volné vstupenky do téměř osmdesáti turistických atraktivit. Nejčastěji turisté během léta mířili do zoologické zahrady, na Pražský hrad nebo Petřínskou rozhlednu.

„Samozřejmě se nám nepodaří vyrovnat stavu, ve kterém byl cestovní ruch v roce 2019, tedy před krizí spojenou s pandemií. Musím však říct, že ohlasy od návštěvníků a některých hotelů, kterým se obsazenost pokojů zvedla o několik desítek procent, nás motivují k prodloužení programu,“ dodal František Cipro, předseda představenstva Prague City Tourism.

Foto: -PCT-

 

Nejnovější články z rubriky Česko a jeho regiony

Foto: CzechTourism

Zahraniční odborníci na cestovní ruch poznali Karlovarský kraj

První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...

Číst více
Foto: DMO Český Krumlov Region

Web destinace Český Krumlov Region uspěl ve Zlatém erbu

Webové stránky destinace Český Krumlov Region zabodovaly jako jedny z nejlepších v republice v soutěži Zlatý erb. V kategorii měst a obcí se umístily na druhé příčce v rámci Ceny místopředsedy vlády pro digitalizaci za nejlepší turistickou prezentaci. Ocenění se předávala...

Číst více
Foto: TO Pardubicko

Na Pardubicku jednali o výběru poplatků z pobytu i moderních technologiích

V Pardubicích se včera sešli místní aktéři cestovního ruchu. Debatovali například o moderních technologiích v turismu nebo o výběru poplatků z pobytu. Pravidelné jednání uspořádala už pošesté oblastní organizace cestovního ruchu s názvem Pardubicko - Perníkové srdce Čech.

Číst více