Sáhněte si do svědomí a přiznejte se! Vzali jste si někdy domů něco z hotelového pokoje? Přibalit si do kufru na památku mýdlo či propisku asi není tak velký trestný čin, jako zcizení televize, piana, matrace nebo dokonce vycpaného zvířete.
Německá společnost Wellness Heaven oslovila 1 157 hoteliérů s dotazem, které předměty jim v hotelových pokojích chybí poté, co host jejich zařízení opustí. Průzkum ukázal, že je veliký rozdíl v kradených věcech ve čtyřhvězdičkových a pětihvězdičkových hotelech. Zdá se, že hlavně bohatší klientela se řídí heslem: „být chamtivý se vyplácí“.
Obecně mezi nejčastěji chybějícím vybavením jednoznačně „zvítězily“ ručníky a župany. V celkovém žebříčku následují závěsy, propisky a příbory. Kromě těchto „běžných“ předmětů se ale v celkovém výčtu objevují i další. Nad některými nápady zlodějů zůstává opravdu rozum stát.
Zajímavé je také rozdělení zcizených věcí z pohledu národnosti návštěvníků. Z průzkumu je zjevné, že například němečtí či britští návštěvníci hotelů nejsou zrovna odvážní. Kromě ručníků a županů si berou zpravidla „jen“ kosmetiku a toaletní potřeby. Na druhou stranu, někteří Australané vybrané hotelové vybavení evidentně pokládají za bonus k samotnému pobytu. V jejich případě mizí příbory, nebo dokonce kávovary. Američané mají pro změnu obsesi pro polštáře a baterie z televizních ovládačů, Italové často kradou sklenice od vína, Švýcaři fény a „skromní“ Holanďané si podle průzkumu Wellness Heaven odváží toaletní papíry a žárovky ze stolních lampiček.
Během 84. valného shromáždění konfederace HOTREC, které se uskutečnilo v Praze, obdržel Pavel Hlinka evropské ocenění za svůj mimořádný přínos k propagaci odvětví cestovního ruchu a pohostinství v České republice. V tiskové zprávě to uvedla Asociace hotelů a restaurací České republiky (AHR...
Za podpory Vinařského fondu a ve spolupráci s Národním vinařským centrem se uskutečnil dvacátý ročník ojedinělé mezinárodní soutěže kupáží, asambláží a známkových vín Cuvée 2022 Ostrava. S velkým ohlasem se v tomto klání setkaly produkty značky Mucha Sekt - degustátoři...
Sedmý ročník prestižní přehlídky turisticko-propagačních materiálů TURISTPROPAG zná vítěze. Odborná porota rozdala ceny ve 20 kategoriích – od propagačních letáků a brožur, kalendářů a spotů až po zpravodaje a publikace. Výsledky byly vyhlášeny ve čtvrtek 21. dubna v rámci veletrhu...