Agentura CzechTourism zveřejnila výzvu a podmínky partnerské spolupráce na rok 2021 s kulturními a sportovními akcemi, které mají potenciál přivést do Česka zahraniční turisty a zvýšit poptávku po službách cestovního ruchu v daném regionu. Spolupráce probíhá formou propagace České republiky v rámci nabídnutého mediálního prostoru a marketingového plnění. Žádosti je možné podat do 3. ledna 2021.
„Spolupráci s klíčovými eventy považujeme i nadále za vysoce efektivní pro propagaci České republiky a podporu domácího i příjezdového cestovního ruchu,“ uvedl Jan Herget, ředitel agentury CzechTourism.
Předmětem spolupráce s vybranými akcemi je propagace České republiky v rámci nabídnutého mediálního prostoru a dalšího marketingového plnění (např. spolupráce s ambasadory či influencery na sociálních sítích). Hodnocení přihlášených eventů probíhá na základě nastavených kritérií (maximální hodnota mediálního zásahu a marketingový obsah propagující region a Českou republiku ad.), která jsou zveřejněna a popsána v přihlašovacím formulář.
V roce 2020 bylo ke spolupráci vybráno 67 eventů (28 sportovních a 39 kulturních). S ohledem na vládní opatření související s omezením šíření onemocnění covid-19 se uskutečnily pouze tři čtvrtiny z nich (mnohé z nich z části nebo zcela v on-line prostředí), zbývající třetina byla ze stejného důvodu přesunuta na rok 2021. Hodnota nakoupeného mediálního prostoru a marketingové plnění propagující Českou republiku dosáhla za rok 2020 téměř 20 miliónů korun.
První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...
Webové stránky destinace Český Krumlov Region zabodovaly jako jedny z nejlepších v republice v soutěži Zlatý erb. V kategorii měst a obcí se umístily na druhé příčce v rámci Ceny místopředsedy vlády pro digitalizaci za nejlepší turistickou prezentaci. Ocenění se předávala...
V Pardubicích se včera sešli místní aktéři cestovního ruchu. Debatovali například o moderních technologiích v turismu nebo o výběru poplatků z pobytu. Pravidelné jednání uspořádala už pošesté oblastní organizace cestovního ruchu s názvem Pardubicko - Perníkové srdce Čech.