CzechTourism na veletrzích oslovil přes 1,3 milionu návštěvníků

17 veletrhů s oficiální expozicí, více než 200 vystavovatelů z řad komerčních i nekomerčních subjektů, počet oslovených návštěvníků přesahující 1,3 milionu. To jsou výsledky roku 2015 na veletržním poli.

 Veletržní expozice na veletrzích sklízela zájem návštěvníků Rok 2015 se nesl ve znamení nové oficiální veletržní expozice, kterou slavnostně představila agentura CzechTourism na prvních veletrzích letošního roku. Její přehledné, jednoduché uspořádání, velkoformátové obrazy, projekční led stěna či levitující lampiony vznášející se nad stánkem, zaručily její úspěšný start a velmi příznivé hodnocení ze strany návštěvníků i odborné veřejnosti. Vystavovatelé účastnící se veletrhů pod záštitou agentury CzechTourism ji ve většině případů hodnotí jako nejzdařilejší v historii.

Novou expozici měli návštěvníci možnost zhlédnout na 17 domácích i zahraničních veletrzích cestovního ruchu, její slavnostní premiéra na veletrhu Holiday World v Praze proběhla za účasti ministryně pro místní rozvoj Karly Šlechtové.

Dva nejvýznamnější veletrhy cestovního ruchu – ITB Berlín a WTM Londýn se zároveň staly místem poděkování významným partnerům za spolupráci v uplynulém roce. Na veletrhu ITB tak byly v průběhu slavnostního vyhlášení  CzechTourism Awards předány ceny v kategorii nejlepší touroperátor (DER Touristik), nejlepší médium (Sächsische Zeitung) a nejlepší projekt (Plzeň – Evropské hlavní město kultury 2015). Na veletrhu WTM si ocenění odnesla v kategorii trade společnost British Airways, nejlepším partnerem v kategorii media byl zvolen novinář Brendan Harding a cenu za celoživotní přínos získala zakladatelka organizace Friends of Czech Heritage, paní Barbara Peacock.

Agentura CzechTourism ceny nejen udělovala, ale také si jich řadu z veletrhů přivezla. Na nejvýznamnějším indickém B2B  veletrhu OTM Mumbai získala vítězství v kategorii „nejlepší soubor tištěných publikací“, na veletrhu ITB Berlín pak obdržela bronz v soutěži The Golden City Gate se svým propagačním spotem „Czech Republic: Land of stories“. Na kazachstánském veletrhu KITF Almaty se podařilo navíc získat ještě ocenění za nejúspěšnější comeback na trh.

V zaoceánské premiéře představila agentura CzechTourism svůj nový veletržní stánek na dubnovém technologickém veletrhu CSITF v rámci Dnů České republiky v Šanghaji. Jedná se o ekonomicky nejvyspělejší oblast východní Číny s velkým příslibem pro budoucí návštěvnost ČR.

Jednou z posledních akcí letošního roku byl veletrh IBTM Barcelona, který společně s veletrhem IMEX Frankfurt patří k těm nejvýznamnějším na poli kongresové turistiky. Velký zájem hosted buyers budila nejen expozice samotná, ale i destinační prezentace probíhající přímo v prostorách stánku. Slavnostní koktejl pro partnery navíc umožnil vystavovatelům využít neformální atmosféry akce k navázání nových kontaktů.

Foto: CzechTourism

 

Nejnovější články z rubriky Incoming

Foto: CzechTourism

Zahraniční odborníci na cestovní ruch poznali Karlovarský kraj

První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Praha získá díky FlyArystan přímé spojení s Kazachstánem

Kazašská nízkonákladová společnost FlyArystan spustí od 12. června přímé spojení mezi Prahou a kazašským Aktau. Odlety Airbusu A320 pro 180 cestujících jsou plánované vždy v neděli, od 6. července přibude ještě čtvrteční let. Dopravce si Českou republiku vybral jako...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Cestovní ruch nabírá na síle, zájem o hotely stoupá

Po pandemii koronaviru lidé začali víc cestovat. Podle tabulek na portálu tourdata.cz, které vycházejí z dat publikovaných včera Českým statistickým úřadem, přijelo do tuzemských hotelů v letošním prvním čtvrtletí 2,8 milionu hostů. Tedy asi desetkrát víc než...

Číst více