Dne 6. února 2019 bylo vypsáno výběrové řízení na správce globálních účtů sociálních sítí agentury CzechTourism. Jde o každodenní správu účtů na sítích Instagram, Facebook, Twitter a Pinterest. Délka kontraktu je 12 měsíců, a to v hodnotě 1 milion korun bez DPH. Nabídky je možné podávat do 19. února 2019 do 12:00 hod. Výzva se týká globálních sociálních sítí v anglickém jazyce.
Propagace destinací České republiky na zahraničních trzích je jednou z hlavních aktivit agentury CzechTourism. Důležitým komunikačním nástrojem jsou samozřejmě sociální média, kterých má agentura nespočet, a to v různých světových jazycích.
Pro letošní rok agentura pracuje s komunikačním tématem „Města jako brány do regionů“, které je krásně uchopitelné a umožňuje variaci kreativních nápadů při komunikaci nejen na sociálních sítích.
Informace o tendru naleznete na následujícím odkaze.
|
Lukáš Wisla
manažer marketingu
mob.: +420 731 548 504 www.czechtourism.cz
|
Foto: Shutterstock.com



