V reakci na drtivé dopady celosvětové pandemie na sektor cestovního ruchu chystá agentura CzechTourism kampaň #světovéČesko na podporu domácího cestovního ruchu.
CzechTourism v kampani využije známe osobnosti, jako jsou Jaromír Jágr, Jaroslav Kulhavý a další. Cílem kampaně je podpořit zájem o cestování po České republice, představit méně známá místa a prodloužit sezónu až do října.
Do kampaně se budou moci zapojit české regiony a podnikatelé. První vlna kampaně #světovéČesko poběží na vlastních kanálech agentury CzechTourism, kterými jsou web a sociální sítě Kudy z nudy.cz a dále také v televizi a v rádiích. Celkový rozpočet kampaně je 20 milionů korun.
První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...
Webové stránky destinace Český Krumlov Region zabodovaly jako jedny z nejlepších v republice v soutěži Zlatý erb. V kategorii měst a obcí se umístily na druhé příčce v rámci Ceny místopředsedy vlády pro digitalizaci za nejlepší turistickou prezentaci. Ocenění se předávala...
V Pardubicích se včera sešli místní aktéři cestovního ruchu. Debatovali například o moderních technologiích v turismu nebo o výběru poplatků z pobytu. Pravidelné jednání uspořádala už pošesté oblastní organizace cestovního ruchu s názvem Pardubicko - Perníkové srdce Čech.