Příjmy společnosti zprostředkovávající ubytování v soukromí Airbnb překonaly v letošním druhém čtvrtletí jednu miliardu USD (23,4 miliardy Kč). Je to podruhé ve více než desetileté historii firmy, kdy příjmy překonaly tuto úroveň, uvedla firma v prohlášení.
Společnost také podle ČTK oznámila, že zahájí mnohamiliardovou marketingovou kampaň s inzeráty v televizi a na digitálních platformách. Airbnb patří mezi několik firem, u kterých se očekává, že v příštím roce uskuteční primární nabídku akcií.
Více než miliardové příjmy vykázala společnost také ve třetím kvartálu loňského roku. Údaje o příjmech za celý loňský rok však firma nezveřejnila. Agentura Reuters již dříve napsala, že za rok 2017 příjmy Airbnb vzrostly o více než 50 procent na 2,5 miliardy USD. Firma sama pouze uvedla, že její zisk před zdaněním, úroky a odpisy (EBITDA) byl v letech 2017 a 2018 pozitivní.
Podle Airbnb si její hostitelé do 15. září letošního roku přišli díky sdílení svých domovů a ubytovacích prostor v aplikaci na více než 80 miliard USD. Firmě se rovněž podařilo překonat milník, když ve více než 100 000 městech po celém světě měla přes sedm milionů nabídek.
Webové stránky destinace Český Krumlov Region zabodovaly jako jedny z nejlepších v republice v soutěži Zlatý erb. V kategorii měst a obcí se umístily na druhé příčce v rámci Ceny místopředsedy vlády pro digitalizaci za nejlepší turistickou prezentaci. Ocenění se předávala...
Na Výstavišti v Lysé nad Labem se včera sešli porotci prestižní soutěže a přehlídky turisticko- propagačních materiálů Turistpropag 2022, aby vybrali vítěze v 19 kategoriích.
Rozhovor s Lenkou Žlebkovou, ředitelkou Kongresového centra Praha, byl domluvený více než týden, na klidnější dopoledne prvního březnového pátku. Světové události ale na dohody tohoto typu ohled jaksi neberou. Setkali jsme se nakonec o několik hodin později....