|
Tato pravidelná setkání přinášejí inspiraci i odpovědi na aktuální otázky cestovního ruchu. Na vaše dotazy odpovídají pečlivě volení odborníci z oboru i zástupci zodpovědných institucí. |
Marketingová komunikace České republiky?
Termín: úterý 10. 5. 2018, čas konání: 9.00–11.00 hod. Místo konání: Loď Bohemia Rhapsody, Dvořákovo nábřeží, Praha 1, kotví pod hotelem InterContinental
Téma:
„Nesmíme tu být jen sami pro sebe,“ říká v rozhovoru v dubnovém vydání COT ředitelka agentury CzechTourism Monika Palatková. A přesně v tomto duchu se ponese i květnová COTakhle snídaně. Představitelé incomingových cestovních kanceláří, hotelů a dalších subjektů činných v příjezdovém a domácím turismu si při této příležitosti budou moci osvěžit minulá i budoucí marketingová témata České republiky a seznámit se s plány národní turistické centrály pro příští roky. A nejen seznámit, svými připomínkami je budou moci i částečně ovlivnit. A jelikož první housle v incomingu České republiky hraje Praha, na přetřes přijdou také současné a budoucí aktivity hlavního města v oblasti turismu.
V roli panelistů této diskuse se vedle zástupců agentury CzechTourism objeví zástupci Hl. m. Prahy, krajů a jejich destinačních společností, představitelé incomingových cestovních kanceláří či hoteliéři.
Jak se snídaně zúčastnit
Pokud do 20. dubna neobdržíte pozvánku e-mailem a toto téma vás zajímá, napište si o ni na adresu: event@cot.cz. S ohledem na omezenou kapacitu lodi je počet účastníků limitován.
Ubytování
COTakhle snídaně začínají v 9.00 hod. přesně. Mimopražským účastníkům zajistíme ubytování za dotovanou cenu.
Bližší informace uvádíme v pozvánce.




