CK Thomas Cook představuje novou propagační kampaň
3. 2. 2018
Cestovní kancelář Thomas Cook spustila v nedávných dnech novou propagační kampaň. Ta poběží celý následující rok na všech 16 trzích, kde tour operátor působí. Za kreativní částí kampaně, která začne tematicky cestovním pojištěním zdarma, stojí britská kreativní agentura Albion.
Hvězdou kampaně je holčička Abigail, která si dovolenou užívá po svém v tylové sukýnce a se šnorchlem. CK Neckermann tak cílí především na rodiny s dětmi. „Díky kampani chceme posílit pozici a reputaci CK Neckermann jako spolehlivého a kompetentního cestovního partnera. Kampaň spouštíme právě v lednu, kdy běží jedna z našich hlavních akcí – cestovní pojištění zdarma k zakoupeným zájezdům,“ uvedl marketingový ředitel CK Neckermann Jan Šrámek. První vlna kampaně s cestovním pojištěním zdarma poběží do konce února. „Abigail a ostatní postavy z našich spotů budou ale provázet naši komunikaci celý rok,“ dodal.
Video materiály a většina vizuálů vznikala během loňského léta na řeckém ostrově Rhodos. „Konkrétně spot s Abigail byl natáčen v našem hotelu SunWing Kalithea. Pro natáčení druhého spotu, který poběží zhruba od poloviny února, jsme využili „adults only“ hotel Sunprime Miramare,“ řekl Šrámek.
Cestovní kancelář Neckermann, součást skupiny Thomas Cook, působí na českém trhu již deset let. Specializuje se na pobyty v Bulharsku a Turecku, ale nabízí zájezdy i do dalších oblíbených destinací. Pro rok 2018 rozšiřuje svou nabídku o Portugalsko a Sardinii.
Kazašská nízkonákladová společnost FlyArystan spustí od 12. června přímé spojení mezi Prahou a kazašským Aktau. Odlety Airbusu A320 pro 180 cestujících jsou plánované vždy v neděli, od 6. července přibude ještě čtvrteční let. Dopravce si Českou republiku vybral jako...
Letiště Praha v letošním roce plánuje odbavit dvojnásobek cestujících oproti roku 2021. S předpokládaným nárůstem provozu je pro zachování komfortu nutné navýšit počet spolupracovníků, a to až o 200 zaměstnanců a o desítky pracovníků na dlouhodobé brigády formou dohod mimo...
Česká skupina Smartwings Group realizuje v termínu 16.-19. května přepravu 2 500 skotských a německých fotbalových fandů na finále Evropské ligy UEFA a zpět. To se odehraje zítra ve španělské Seville. Celkem půjde o 11 speciálních letů, informovala společnost na Twitteru.