Brožura i nová hra provedou po filmových místech Vysočiny

Turistika po filmových místech získává v posledních letech na popularitě. Krajská příspěvková organizace Vysočina Tourism se proto rozhodla a po dohodě s partnery vyhlašuje rok 2019 rokem Filmové Vysočiny.

Turistika po filmových místech získává v posledních letech na popularitě, čehož chce využít Vysočina ve své marketingové komunikaci

„Vzniklo nové logo Vysočina Filmová, v rámci turistického portálu připravujeme tematickou část spojenou s filmovými místy a osobnostmi, už jsme vydali tištěnou brožuru s názvem Vysočina Filmová a chystáme i mobilní aplikaci – tematický fotorámeček,“ představil plány Tomáš Čihák, ředitel Vysočina Tourism.

Tištěná brožura i tematická část turistického portálu přibližuje nejzajímavější filmová místa, která na Vysočinu v minulosti přitáhla řadu filmařů. Probíhalo zde třeba natáčení filmů jako Postřižiny a Všichni dobří rodáci, seriálu Návštěvníci a pohádek Pyšná princezna, Jak se budí princezny, Čertí brko nebo Anděl Páně 2. „Z novějších snímků jde například o Zádušní oběť, Bajkery nebo Špunty na vodě,“ doplnila Michaela Králová z Vysočina Tourism s tím, že nechybí ani představení filmových osobností z Vysočiny.

Vysočina Tourism také k tématu připravuje turistickou hru s názvem Kamera, klapka…a jedem!, na níž spolupracuje s bezmála 25 partnery z celého regionu. „Nejen filmoví fanoušci, ale třeba i příznivci výletů budou chodit po zajímavých místech spojených s filmařskou tematikou, plnit drobné úkoly, zaznamenávat je do Filmového pasu, aby na závěr svého filmového putování získali odměnu, osvětlila hry Magdaléna Svatoňová z Vysočina Tourism s tím, že spuštění hry je v plánu se začátkem letní sezóny na 1. dubna.

Ilustrace: Vysočina Tourism

 

Nejnovější články z rubriky Česko a jeho regiony

Foto: CzechTourism

Zahraniční odborníci na cestovní ruch poznali Karlovarský kraj

První velká incomingová akce na podporu návštěvnosti České republiky po pandemii covid-19. Tak vnímají odborníci na cestovní ruch z celého světa Czech Republic Travel Trade Day (TTD) 2022. Ve spolupráci s Destinační agenturou Živý kraj ho uspořádala...

Číst více
Foto: DMO Český Krumlov Region

Web destinace Český Krumlov Region uspěl ve Zlatém erbu

Webové stránky destinace Český Krumlov Region zabodovaly jako jedny z nejlepších v republice v soutěži Zlatý erb. V kategorii měst a obcí se umístily na druhé příčce v rámci Ceny místopředsedy vlády pro digitalizaci za nejlepší turistickou prezentaci. Ocenění se předávala...

Číst více
Foto: TO Pardubicko

Na Pardubicku jednali o výběru poplatků z pobytu i moderních technologiích

V Pardubicích se včera sešli místní aktéři cestovního ruchu. Debatovali například o moderních technologiích v turismu nebo o výběru poplatků z pobytu. Pravidelné jednání uspořádala už pošesté oblastní organizace cestovního ruchu s názvem Pardubicko - Perníkové srdce Čech.

Číst více