Amadeus Awards v tradičním duchu

  • Prohlédnout galerii (6 fotografií)

Čtvrteční oceňování nejlepších prodejců využívajících rezervační systém Amadeus bylo v pravém slova smyslu tradiční. Akce se koná každoročně zhruba touto dobou, má podobný scénář a obvykle zaznívají i opakující se jména výherců výročních cen. Nejinak tomu bylo i v letošním roce.

Jan BartákSvé obchodní partnery letos management Amadeus Czech Republic and Slovakia pozval do pražského Hotelu Adria na Václavském náměstí. Country manager této společnosti Jan Barták v úvodu poděkoval cestovním kancelářím a agenturám za spolupráci, která se v loňském roce zhmotnila ve velmi slušné výsledky. „Loňský rok byl z pohledu České republiky opět rekordní. Jsem rád, že mohu všem oceněným zákazníkům poděkovat za meziroční nárůst jejich produkce leteckých segmentů,“ konstatoval s uspokojením Barták. Mimochodem – celosvětově prý loni GDS Amadeus vyprodukoval 580,2 milionu segmentů. Loňský rok byl podle Jana Bartáka zajímavý také tím, že výrazně vzrostl prodej doplňkových služeb k tzv. hladovým letům – zákazníci se naučili dokupovat si k letenkám palubní občerstvení, připlácí si za konkrétní místa v letadlech a další služby.

Předávání výročních cen bylo rovněž příležitostí pro nástin vybraných plánů společnosti Amadeus. „Není žádným tajemstvím, že letecké společnosti hledají různé způsoby, jak se napojit na cestujícího a cestovní kanceláře mají obavy z fragmentace obsahu. Amadeus investuje do vývoje nové robustní distribuční platformy, která nabídne kromě klasického GDS obsahu další zajímavý letecký obsah včetně nabídek distribuovaných přes NDC (New Distribution capability) protokol. Osobně navíc vidím velký potenciál v distribuci hotelového ubytování a dalších pozemních cestovních služeb přes systém Amadeus,“ uvedl Jan Barták. Další novinkou je pak dohoda se společností Booking.com, díky které se nabídka ubytovacích kapacit v systému Amadeus v dohledné době rozšíří zhruba o milion, tedy cca o třetinu.

[fotogalerie2]

A jaké že výsledky přinesl letošní ročník Amadeus Awards? V relativně nové kategorii On-line prodeje touroperátorských balíčků byla nejproduktivnějším prodejcem vyhlášena společnost Airstop.cz. V kategorii Mezinárodní produkce segmentů na trhu České republiky si stejně jako před rokem cenu pro vítěze odnesli zástupci společnosti Kiwi.com. A konečně v tradiční kategorii Produkce segmentů na letech z České republiky byla vítězem za rok 2018 vyhlášena společnost Asiana, druhé místo patří cestovním kancelářím American Express a Hogg Robinson Česká republika, třetí příčku obsadila za své prodeje cestovní kancelář Thomas Cook Česká republika.

V další části večera se hosté pobavili u stand-up představení olomoucké skupiny Děláme to ve třech a občerstvili pohoštěním z kuchyně Hotelu Adria. Na závěr byla vylosována tombola, do které ceny kromě společnosti Amadeus věnoval právě zmiňovaný hotel a také společnost Smartwings Group.

Nejnovější články z rubriky Doprava

Foto: Shutterstock.com

Praha získá díky FlyArystan přímé spojení s Kazachstánem

Kazašská nízkonákladová společnost FlyArystan spustí od 12. června přímé spojení mezi Prahou a kazašským Aktau. Odlety Airbusu A320 pro 180 cestujících jsou plánované vždy v neděli, od 6. července přibude ještě čtvrteční let. Dopravce si Českou republiku vybral jako...

Číst více
Foto: Letiště Praha

Letiště Praha nabere až 200 nových zaměstnanců 

Letiště Praha v letošním roce plánuje odbavit dvojnásobek cestujících oproti roku 2021.  S předpokládaným nárůstem provozu je pro zachování komfortu nutné navýšit počet spolupracovníků, a to až o 200 zaměstnanců a o desítky pracovníků na dlouhodobé brigády formou dohod mimo...

Číst více
Foto: Shutterstock.com

Se Smartwings na finále Evropské ligy UEFA

Česká skupina Smartwings Group realizuje v termínu 16.-19. května přepravu 2 500 skotských a německých fotbalových fandů na finále Evropské ligy UEFA a zpět. To se odehraje zítra ve španělské Seville. Celkem půjde o 11 speciálních letů, informovala společnost na Twitteru.

Číst více